פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 21:00 ורד שלשחר מאת:
ברח לי... ההמשך... כותרת:
גם ככה זה מעגל שקשה לצאת ממנו ועוד היא מביאה את הקטן חולה אליכם.
לי זה נור מפריע. כששחר חולה אני (בהוראות הרופא) עד שלא עברו 24 שעות ללא חום לא מביאה אותה לגן או לחברת אחרים ואני מצפה משאר ההורים בגן ומהגננת שתדריך אותם שגם יתנהגו ככה. אחרת זה לא ייגמר .

ורד

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  18:59 אוי ואבוי - לולי2
27/1/2005  19:05 OT הייתי צריכה לקבל את המחזור היום, יש לי כאבים כבר יותר משבוע - כולי תקווה
27/1/2005  19:47 OT בדקתי! - כולי תקווה
27/1/2005  19:49 גם לדעתי זה לא בסדר ולכולי תקווה - שירלי2
27/1/2005  19:49 לכולי תקווה, מזל טוב!!!, נראה לי שאת בהריון, יש לי קו בהיר בן שנתיים וחצי! (ל"ת) - עינת מ
27/1/2005  19:50 וואו, איזה יופי! (ל"ת) - שירלי2
27/1/2005  20:01 לכולי תקוה - מזל טוב - זברה
27/1/2005  20:04 סבטה וכולי תקווה - סיס
27/1/2005  20:06 לכל המברכות - כולי תקווה
27/1/2005  20:57 זה שיא החוצפה בעיני שהגננת מביאה את הבן שלה ועוד חולה לגן. - ורד שלשחר
27/1/2005  21:00 OT גם- האם אני יכולה לבדוק עם הערכה גם אם אני אמורה לקבל עוד יומיים שלושה?? (ל"ת) - נומה
27/1/2005  21:23 נומה - שירלי2
27/1/2005  22:38 לסבטה- איזו חוצפה! ולכולי תקווה- מזל טוב!!! - ק.ק.
27/1/2005  22:38 תתלונני במשרד של ויצו (ל"ת) - 1
27/1/2005  23:42 האם כולי תקווה = דבי? כולי תקווה! (ל"ת) - ?
28/1/2005  20:43 ?, יש כאן עוד מקוות. למה להפלות? מקווה בשביל כ-ו-ל-ן. (ל"ת) - HILLA
29/1/2005  13:00 מזל טוב לכולי תקווה - גם הייתי כולי תקווה,
29/1/2005  13:26 הטיפ - כולי תקווה
29/1/2005  14:05 לכולי תקווה - גם הייתי...


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש