|
27/1/2005 21:00
|
ורד שלשחר
|
מאת:
|
|
ברח לי... ההמשך...
|
כותרת:
|
גם ככה זה מעגל שקשה לצאת ממנו ועוד היא מביאה את הקטן חולה אליכם. לי זה נור מפריע. כששחר חולה אני (בהוראות הרופא) עד שלא עברו 24 שעות ללא חום לא מביאה אותה לגן או לחברת אחרים ואני מצפה משאר ההורים בגן ומהגננת שתדריך אותם שגם יתנהגו ככה. אחרת זה לא ייגמר .
ורד
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|