פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 22:38 ק.ק. מאת:
לסבטה- איזו חוצפה! ולכולי תקווה- מזל טוב!!! כותרת:
האמת שמעתי הרבה על הורים לא אחראים/אכפתיים ששולחים ילדים ספק חולים במקרה הטוב, וחולים ממש (אחרי שהורידו להם חום עם אקמולי) במקרה הרע.
אבל על גננת?????
אני מצפה מהגננות שיהדפו הורים שמביאים ילדים לא בריאים לגן, ובטח לא שיביאו את הילדים החולים שלהן לגן!
גם אני לא הייתי שותקת בשום פנים ואופן, ופונה למי שרק אפשר (אפילו מספרת לכל ההורים בגן, כדי שההתרעמות תהיה קולקטיבית). גם ככה קשה לצאת ממעגל הקסמים (אולי בעצם מעגל הקללות) של המחלות האין סופיות החורף הזה, אז להוסיף עוד וירוסים לחגיגה?!?!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  18:59 אוי ואבוי - לולי2
27/1/2005  19:05 OT הייתי צריכה לקבל את המחזור היום, יש לי כאבים כבר יותר משבוע - כולי תקווה
27/1/2005  19:47 OT בדקתי! - כולי תקווה
27/1/2005  19:49 גם לדעתי זה לא בסדר ולכולי תקווה - שירלי2
27/1/2005  19:49 לכולי תקווה, מזל טוב!!!, נראה לי שאת בהריון, יש לי קו בהיר בן שנתיים וחצי! (ל"ת) - עינת מ
27/1/2005  19:50 וואו, איזה יופי! (ל"ת) - שירלי2
27/1/2005  20:01 לכולי תקוה - מזל טוב - זברה
27/1/2005  20:04 סבטה וכולי תקווה - סיס
27/1/2005  20:06 לכל המברכות - כולי תקווה
27/1/2005  20:57 זה שיא החוצפה בעיני שהגננת מביאה את הבן שלה ועוד חולה לגן. - ורד שלשחר
27/1/2005  21:00 OT גם- האם אני יכולה לבדוק עם הערכה גם אם אני אמורה לקבל עוד יומיים שלושה?? (ל"ת) - נומה
27/1/2005  21:00 ברח לי... ההמשך... - ורד שלשחר
27/1/2005  21:23 נומה - שירלי2
27/1/2005  22:38 תתלונני במשרד של ויצו (ל"ת) - 1
27/1/2005  23:42 האם כולי תקווה = דבי? כולי תקווה! (ל"ת) - ?
28/1/2005  20:43 ?, יש כאן עוד מקוות. למה להפלות? מקווה בשביל כ-ו-ל-ן. (ל"ת) - HILLA
29/1/2005  13:00 מזל טוב לכולי תקווה - גם הייתי כולי תקווה,
29/1/2005  13:26 הטיפ - כולי תקווה
29/1/2005  14:05 לכולי תקווה - גם הייתי...


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש