האמת שמעתי הרבה על הורים לא אחראים/אכפתיים ששולחים ילדים ספק חולים במקרה הטוב, וחולים ממש (אחרי שהורידו להם חום עם אקמולי) במקרה הרע. אבל על גננת????? אני מצפה מהגננות שיהדפו הורים שמביאים ילדים לא בריאים לגן, ובטח לא שיביאו את הילדים החולים שלהן לגן! גם אני לא הייתי שותקת בשום פנים ואופן, ופונה למי שרק אפשר (אפילו מספרת לכל ההורים בגן, כדי שההתרעמות תהיה קולקטיבית). גם ככה קשה לצאת ממעגל הקסמים (אולי בעצם מעגל הקללות) של המחלות האין סופיות החורף הזה, אז להוסיף עוד וירוסים לחגיגה?!?!
|
תוכן התגובה:
|