פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 20:44 אפרתה מאת:
בקבוק כותרת:
לדעתי השתייה מבקבוק תהיה לו קלה אחרי תקופת מה של התעקשות ועקביות מצדך. לא הייתי מחליפה דגמים וכוסות שונים אלא בקבוק אחד ספציפי, באופן עקבי, עם פטמה לא הכי קטנה כדי שלא יצטרך להתאמץ מדי. כשיהיה בן שנה כבר יהיה גם מזג אויר חם ומצמיא יותר ואז אני מאמינה שהמוטיבציה שלו תגדל. בינתיים הייתי נותנת לו את הבקבוק (אולי עם ידיות אם הוא מתעצל להחזיק) כמה פעמים ביום, ומכל המשחק הזה פתאום הוא אולי יתחיל לשתות. בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:47 סליחה על ההידחפות אבל יש גם לי שאלה והיא לא מצדיקה פתיחת הודעה: OT האם פצעים על הלשון שצצים לי כבר מספר שבועות קשורים להריון (שבוע 22)?? (ל"ת) - אפרתה
27/1/2005  21:40 לא היה בווקר דיון משעשע על ענייני ההעצמה של ד"ר קרלוס רוזנברג ? בטח נמחק ע"י המאפיה.... (ל"ת) - קטעים פה
27/1/2005  21:51 OT- תזונה לבת 3 חודשים- מתי להתחיל דייסה? עזרו לי - אמא מניקה
27/1/2005  21:57 מים מים - דווקא הייתי מתעקשת על כוס - נועה
28/1/2005  08:34 אפרתה - קנגרו
28/1/2005  08:58 גם חלב שאוב אפשר לתת בכפית. - נעמי
28/1/2005  09:14 בכוס ובסבלנות - פשפשית
28/1/2005  11:34 תודה לקנגרו! (ל"ת) - אפרתה
28/1/2005  15:46 אני נותנת בקבוק מי עדן וזה תמיד מצליח (בקבוק של גדולים) בהצלחה (ל"ת) - דליה
29/1/2005  14:15 תודה לכולן. נמשיךלנסות.. (ל"ת) - מים מים בששון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש