לדעתי השתייה מבקבוק תהיה לו קלה אחרי תקופת מה של התעקשות ועקביות מצדך. לא הייתי מחליפה דגמים וכוסות שונים אלא בקבוק אחד ספציפי, באופן עקבי, עם פטמה לא הכי קטנה כדי שלא יצטרך להתאמץ מדי. כשיהיה בן שנה כבר יהיה גם מזג אויר חם ומצמיא יותר ואז אני מאמינה שהמוטיבציה שלו תגדל. בינתיים הייתי נותנת לו את הבקבוק (אולי עם ידיות אם הוא מתעצל להחזיק) כמה פעמים ביום, ומכל המשחק הזה פתאום הוא אולי יתחיל לשתות. בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|