פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 21:40 קטעים פה מאת:
לא היה בווקר דיון משעשע על ענייני ההעצמה של ד"ר קרלוס רוזנברג ? בטח נמחק ע"י המאפיה.... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:44 בקבוק - אפרתה
27/1/2005  20:47 סליחה על ההידחפות אבל יש גם לי שאלה והיא לא מצדיקה פתיחת הודעה: OT האם פצעים על הלשון שצצים לי כבר מספר שבועות קשורים להריון (שבוע 22)?? (ל"ת) - אפרתה
27/1/2005  21:51 OT- תזונה לבת 3 חודשים- מתי להתחיל דייסה? עזרו לי - אמא מניקה
27/1/2005  21:57 מים מים - דווקא הייתי מתעקשת על כוס - נועה
28/1/2005  08:34 אפרתה - קנגרו
28/1/2005  08:58 גם חלב שאוב אפשר לתת בכפית. - נעמי
28/1/2005  09:14 בכוס ובסבלנות - פשפשית
28/1/2005  11:34 תודה לקנגרו! (ל"ת) - אפרתה
28/1/2005  15:46 אני נותנת בקבוק מי עדן וזה תמיד מצליח (בקבוק של גדולים) בהצלחה (ל"ת) - דליה
29/1/2005  14:15 תודה לכולן. נמשיךלנסות.. (ל"ת) - מים מים בששון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש