אני מניקה את הקטנה הנקה מלאה והולך נהדר- הבעיה היא שהיא לא לוקחת שאוב בשום צורה ואופן ואני נאלצת לצאת הרבה ולהשאיר אותה בידי בייבי סיטר בלי שום אופציה להאכלה. בינתיים אני רק מחכה שיהיה אפשר לתת לה דייסת קורנפלור ואת זה אולי היא תיקח עם כפית. מה דעתכן? מתי נותנים ואיך והאם זה לא עלול לפגוע בהנקה?
|
תוכן התגובה:
|