פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 21:51 אמא מניקה מאת:
OT- תזונה לבת 3 חודשים- מתי להתחיל דייסה? עזרו לי כותרת:
אני מניקה את הקטנה הנקה מלאה והולך נהדר- הבעיה היא שהיא לא לוקחת שאוב בשום צורה ואופן ואני נאלצת לצאת הרבה ולהשאיר אותה בידי בייבי סיטר בלי שום אופציה להאכלה. בינתיים אני רק מחכה שיהיה אפשר לתת לה דייסת קורנפלור ואת זה אולי היא תיקח עם כפית. מה דעתכן? מתי נותנים ואיך והאם זה לא עלול לפגוע בהנקה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:44 בקבוק - אפרתה
27/1/2005  20:47 סליחה על ההידחפות אבל יש גם לי שאלה והיא לא מצדיקה פתיחת הודעה: OT האם פצעים על הלשון שצצים לי כבר מספר שבועות קשורים להריון (שבוע 22)?? (ל"ת) - אפרתה
27/1/2005  21:40 לא היה בווקר דיון משעשע על ענייני ההעצמה של ד"ר קרלוס רוזנברג ? בטח נמחק ע"י המאפיה.... (ל"ת) - קטעים פה
27/1/2005  21:57 מים מים - דווקא הייתי מתעקשת על כוס - נועה
28/1/2005  08:34 אפרתה - קנגרו
28/1/2005  08:58 גם חלב שאוב אפשר לתת בכפית. - נעמי
28/1/2005  09:14 בכוס ובסבלנות - פשפשית
28/1/2005  11:34 תודה לקנגרו! (ל"ת) - אפרתה
28/1/2005  15:46 אני נותנת בקבוק מי עדן וזה תמיד מצליח (בקבוק של גדולים) בהצלחה (ל"ת) - דליה
29/1/2005  14:15 תודה לכולן. נמשיךלנסות.. (ל"ת) - מים מים בששון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש