|
30/1/2005 18:17
|
גם חושבת
|
מאת:
|
|
"מחשבות רבות בלב איש, ועצת השם היא תקום.."
|
כותרת:
|
אכן מחשבות רבות לאישה בהריון,אל לך לחשוש כל כך ולחשוב המון, יהיה בסדר! תחשבי רק טוב זה יוביל רק לטוב ותאמיני לי שלגדל שני ילדים זה ממש ממש לא קשה כמו שאת נוטה לחשוב (כך לדעתי), מה שחשוב שיהיו בריאים וכל השאר אם תסתכלי חיובי תקבלי חיובי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|