פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2005 18:17 גם חושבת מאת:
"מחשבות רבות בלב איש, ועצת השם היא תקום.." כותרת:
אכן מחשבות רבות לאישה בהריון,אל לך לחשוש כל כך ולחשוב המון, יהיה בסדר!
תחשבי רק טוב זה יוביל רק לטוב ותאמיני לי שלגדל שני ילדים זה ממש ממש לא קשה כמו שאת נוטה לחשוב (כך לדעתי), מה שחשוב שיהיו בריאים וכל השאר אם תסתכלי חיובי תקבלי חיובי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2005  15:38 שרונה תתעודדי (ל"ת) - ליהי
30/1/2005  15:41 שרונה מתקוה - ליהי
31/1/2005  18:15 מרגישה דומה גם ממרום גילי - מזדהה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש