גם אני חוויתי את זה. את מספרת על כאבים שאני מניחה כולנו חוות בהתחלה במיוחד עם ילד ראשון. זה יכול להיות מתנוחות חדשות שהגוף חווה ולא מכיר מלפני - החזקת הפיצי , ההנקה וכו' אולי את טיפה בלחץ אז טבעי שכל הגוף יתכווץ ויתפס,אולי לא נוח לך איך שאת מאכילה אותו, אני זוכרת שהפוזה שהייתי מניקה בהתחלה כל כך לא היתה נוחה לי שממש נהייתי גוש של אבן ורק אחרי שחברות סיפרו על אופציה מופלאה כמו - כרית הנקה.... ששמים מאחורי הגב ומתחת לידיים - זה ממש עזר לי לנינוחות. חוסר שינה וגוף עייף יכולים לגרום לזה + כל המתחים הנפשיים שלנו. טוב אז מה לעשות? תנסי לבדוק איך את יכולה להרפות את עצמך ולהירגע, לנסות להחזיר את הגוף לרכות שלו, אולי קודם לעשות איזה מסג' טוב (יש כאלו שמגיעים הביתה) ואחר כך לשמור על עצמך. אמבטיה טוב באמת יכולה לעזור להירגע תנסי למצוא לך עזרה איזה כמה שעות בשבוע ונצלי את זה לשינה או לפינוקים אחרים כדי להירגע. מקווה שעזרתי קצת...
|
תוכן התגובה:
|