פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 15:07 אמא צעירה מאת:
תחושה של משאית דרסה אותי כותרת:
דניאל הבת...ראשית מזל טוב!!!! חייבת להגיד שבמשך כמה חודשים הסתובבתי עם תחושה קשה של "משאית דרסה אותי". כאילו מישהו מעך אותי לחלוטין ואח"כ גירד, מתח לגבולות הגובה והרוחב הרגילים, והשאיר אותי תלוייה, מקומטת ומדדה. מדדה, כי ממש "משכתי רגל" (צליעה אמיתית) ל- 4חודשים. וכבר הייתי משוכנעת שאת כל קשיי הגוף והתחלואות של גיל 70 נוחתים לאחר הלידה, ושזהו...
ובכן, הכל הפיך. הכל מתחזק. הגוף חוזר לעצמו (עם קצת עזרה) כולל העוצמה, היציבות, הגמישות וכד'. מה שחשוב הוא: תזונה מאוזנת ובריאה, שינה ומנוחה (כמה שרק אפשר), התעמלות/פעילות גופנית אחרת (עדינה בהתחלה, ואח"כ רגילה). ברזל הוא רעיון טוב - אם חסר. והכי הכי הכי - סבלנות. כי הגוף חייב את הזמן להחלים ולהתאושש..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:09 כן - כאבים מוכרים .... - נוני
2/2/2005  14:17 בוודאי שאני זוכרת... - נוגית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש