לא הכל מתחיל ונגמר בבטחון שלך. את יכולה להיות בטוחה בעצמך, ועדיין זה יפריע לך ואת יכולה להיות שונה מבעלך (יש הרבה זוגות שאחד יותר פתוח והשני פחות) ועדיין הוא צריך להתחשב בשונותך. אישית אני לא מאמינה שרומן יכול להפוך לידידות גרידא, המציאות שלי ושסביבי לא הראתה לי שהדבר אפשרי. ואם הקשר איתה מפריע לך, לדעתי את צריכה להגיד את זה בפשטות, בלי אמוציות ענקיות, והוא צריך להבין. אם הוא עומד על הרגליים האחוריות בעניין הזה, סימן שזו לא "ידידות" סתם. אנחנו עושים ויתורים רבים למען אלה שאנו אוהבים, וזה אחד מהם. בעניין הזה תחושתך מאוד מובנת ולא מדובר באיזו קפריזה שלך. אז מה אני אומרת? להגיד שוב ושוב שהקשר הזה מפריע לך, או מעיב על מצב רוחך, ואני גם לא שוללת מניפולציה קטנה במיטה, בדמות דחייה מטעמי מצב רוח שהועב בגלל העננה הזאת. זה יהיה לו קשה אבל הוא יצטרך להבין שעליו לחתוך חזק למענך, וזה חיוני לזוגיות שלכם לדעתי.
|
תוכן התגובה:
|