|
2/2/2005 14:55
|
בטוחה בעצמה
|
מאת:
|
|
לבעלי
|
כותרת:
|
יש קשר עם מישהיא שהיתה חברה שלו ואשתו מנישואיו הקודמים. הוא התגרש והמטען היחיד שיש לו מהנישואים ההם זו אותה ידידה. אני יודעת שהיא (גם גרושה)חשבה שיצא בינהם משהו. ולא יצא. אנחנו בקשר איתה גם היום, להגיד שזה לא מפריע לי......????????. אני לא יכולה! ותאמיני לי אין לי שום סיבה לא להיות בטוחה בעצמי... הריי אם הוא היה רוצה אותה, הוא היה איתה. הוא הכיר אותה לפני שהוא הכיר אותי. לענין עצמו- אני לא עושה עם זה כלום. הקשר הוא לא כ"כ הדוק, המפגשים הם לא רבים בכלל,וכשנפגשים -נעים לי איתה, אף פעם היא לא התקשרה בלי שידווח לי על כך וכו'. היי בטוחה בעצמך. אם זה מפריע לך אסור שיהיה קשר בינהם ואם זה לא עד כדי כך מפריע אז...אין שום סיבה שהקשר יהיה מוסתר
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|