|
2/2/2005 15:15
|
מירבת
|
מאת:
|
|
נוני,
|
כותרת:
|
לדעתי צרות צריך להרחיק. ואני רואה בקשרים מהסוג שתיארת - צרות. זה לא בהכרח אומר שיש לבעלך כוונות רעות, אבל מכיוון שהיא מחלישה אותך ואת הקשר ביניכם היא נכנסת לגדר צרות. עכשיו השאלה איך מביאים את בעלך להבנה הזאת... הייתי בודקת עם המטפלת שלך האם באמת דעתה שהכל מתחיל ונגמר בבטחון העצמי שלך - זה נכון להגיד באופן כללי, אבל לא פרקטי, ולא מחזק את ידיך בצורה שאת זקוקה לה ביומיום. אני מניחה שהמטפלת שלך תדע להרחיב את הנקודה הזאת. כל טוב, מירב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|