|
2/2/2005 15:25
|
רונית.ק
|
מאת:
|
|
נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית?
|
כותרת:
|
זה היה הדיון שלך? ממש מתנצלת שלא זוכרת אבל אני חושבת שאם כן יהיה יותר נכון להיזכר ולראות את התמונה יותר בברור בכדי לענות לך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|