|
2/2/2005 15:26
|
מירב בב
|
מאת:
|
|
ידידים להרחיק!
|
כותרת:
|
ממש ממש מה שעובר עלי יש לי ידיד כבר 15 שנה ,למדנו יחד ומאוד ותמיד החמי ל שהוא מעריץ אותי וכו שנינו התחתנונולדו ילדים וממש אין בי אליו שום דבר מלבד חילופי אינפורמציות מענינות פעם בכמה שנים. הידיד הזה חשוב כקליפת השום! אתמול התקשר ודיברנו ובעלי נכח ומאוד מאוד כעס וכול סיטואציה מזכיר לי .... אותו...וכהנה וכהנה ובנות אני אדם מאוד פתוח ובעל ממש לא. ממש שתבינו הוא ממש וממש לא חשוב.....חוץ מזה שתמיד הוא החמיא לאגו שלי... ובעלי מאוד ביקורתי כלפי ..... אז אתמול הוא התקשר... וגם השאיר לי הודעה שחייו מתפרקים משפחתו מתפרקת... ואני מאוד הייתי רוצה לעזור....
אבל בנות בעצתה של יועצת נישואים חכמה ביותר
אני צריכה להתרחק מזה.
גם ככה נישואינו עולות על דיונות מאוד גבוהות ונפילות ....
אז זהו ממש קלעתן בול לה שקרה אתמול.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|