פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
2/2/2005 15:36
מעצבן אותי לשמוע!
מאת:
אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/2/2005 14:42
מקרה דומה, אבל הפוך
-
לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005 14:44
אני חולקת על המטפלת שלך
-
אורנה דן
2/2/2005 14:44
תראי, המצב סבוך אבל
-
ב.ג.
2/2/2005 14:53
מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה?
-
איריס
2/2/2005 14:55
לבעלי
-
בטוחה בעצמה
2/2/2005 14:59
אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי.
-
HILLA
2/2/2005 15:15
נוני,
-
מירבת
2/2/2005 15:25
נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית?
-
רונית.ק
2/2/2005 15:26
ידידים להרחיק!
-
מירב בב
2/2/2005 15:45
נוני
-
אופירה
2/2/2005 15:51
צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת
-
מירי2
2/2/2005 16:00
ובכן , חברות יקרות
-
נוני
2/2/2005 16:00
מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת)
-
אני
2/2/2005 16:03
מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת)
-
נוני
2/2/2005 16:05
תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה
-
אפרת
2/2/2005 16:28
נוני יקרה
-
אריאלה
2/2/2005 16:58
נוני
-
דניאלה
2/2/2005 17:52
מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת)
-
לי
2/2/2005 17:57
מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים !
-
רוית ב'
2/2/2005 18:24
רוית ב' ואריאלה....
-
נוני
2/2/2005 21:18
מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי...
-
למעוצבנת לשמוע
2/2/2005 21:56
התנהגות בעלך נראית לי לא במקום
-
פשפשית
2/2/2005 21:57
נוני יקירה
-
ליאתיתי
2/2/2005 22:01
נוני, לדעתי הכנה
-
כותבת בפחד
2/2/2005 23:02
מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד
-
ורדי
2/2/2005 23:16
תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-)
-
נוני
3/2/2005 09:51
התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי...
-
רחליקה
3/2/2005 09:59
אה, ועוד משהו אחד קטן..
-
רחליקה
3/2/2005 10:52
רחליקה
-
נוני
3/2/2005 10:53
נוני, רוצה להוסיף עוד משהו
-
מירבת
3/2/2005 11:16
פשוט.
-
רונה
3/2/2005 11:17
אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת)
-
רונה
3/2/2005 11:43
נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה.
-
רחליקה
3/2/2005 12:38
רונה :-)
-
נוני
3/2/2005 13:04
נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת)
-
רונה
3/2/2005 13:12
מילה של גבר
-
דווקא גבר
3/2/2005 13:28
אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון
-
HILLA
3/2/2005 13:40
דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה-
-
נוני
3/2/2005 13:46
HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת)
-
נוני
3/2/2005 16:52
נוני יקרה (ארוך)
-
אני
3/2/2005 17:18
המשך לנוני
-
דווקא גבר
3/2/2005 20:28
נוני את מתוקה.
-
ליאתיתי
4/2/2005 16:17
ליאתיתי....
-
נוני
4/2/2005 22:04
ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת)
-
אהבלה (בלונדינית)
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש