פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 15:36 מעצבן אותי לשמוע! מאת:
אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  17:57 מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! - רוית ב'
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  21:57 נוני יקירה - ליאתיתי
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
2/2/2005  23:16 תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) - נוני
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:40 דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- - נוני
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  17:18 המשך לנוני - דווקא גבר
3/2/2005  20:28 נוני את מתוקה. - ליאתיתי
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש