|
2/2/2005 15:45
|
אופירה
|
מאת:
|
|
נוני
|
כותרת:
|
לבעלי אין ידידות, לא יודעת אם לשמחתי או לצערי,אולי דווקא בגלל שאין לו הייתי שמחה לדעת שמידי פעם הוא מקבל קצת חינוך "מה נשים רוצות" וקצת ילמד ויהיה נאור יותר בענייני נשים. זה אחלה "גבר של נשים".זה מוסיף קצת פילפל הקנאה הזאת לא? משמר איזה "אש" שליאתיתי מדברת עליה. הקטע באמת התחושת הבטחון, לאן הוא הולך עם הקשר הזה. אני חושבת שאם תבקשי ממנו והוא ינתק את הקשר שלא מיוזמתו , הוא תמיד יראה את הקשר הזה כאידיאלי יותר ממה שהוא, כי אם "אסור" זה שווה יותר. לדעתי ואת יכולה לקחת את זה או לשלול,אבל אם תדברי איתו ותסבירי לו שהיא מעוניינת ביותר ואת יודעת את זה ורצית לבדוק אם הוא יודע את זה ומה הוא מתכוון לעשות אם זה. ואם לא נראה לו שזה עשוי לגרום לצרות בהמשך. ממש תדברי איתנו על מה שמפריע לך בדיוק באותה צורה שאת פונה אלינו. אני חושבת שלפתוח את הקלפים על השולחן יקל עליך בוודאות. לא יודעת אם עליו, במיוחד שתסבירי לו עד כמה את אוהבת אותו ודבר כזה עשוי לפגוע ביחסים שלכם ואם זה שווה את זה? לא יודעת אם עזרתי אבל אני בעד לדבר על מה שמפריע. אולי , לא יודעת אולי גם את יכולה להתקשר אליה ו"לנזוף" בה שהיא לא בסדר ושתעזוב אותכם בשקט. אולי זה ירגיז בהתחלה אבל לטווח ארוך ישתלם. מקווה שלא בלבלתי אותך יותר. אופירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|