בעלך ממשיך לשקר לך, והיא אומרת שאת חסרת בטחון? נו, באמת! יש סוגיה נפרדת לדעתי בנושא ידידים בני המין השני כן או לא. לא נראה לי שיש תשובה חד משמעית לעניין הזה, וזכותך להחזיק בדעה שזה לא מתאים. במיוחד כשמדובר בבעלך שכבר בגד בך, ובמיוחד שמדובר בזוגתו לבגידה. אני לא מבינה למה הוא בכלל מעמיד אותך במצב הזה. אני בהחלט מסכימה עם זה שהצבת "או אני או היא", אבל יש לי הרגשה שהוא לא קיבל את המסר. ויש לי הרגשה שהמטפלת שלך גורמת לך להרגיש לא בטוחה בדרישה שלך אליו להתרחק ממנה, ואולי זו חלק מהסיבה שהוא יודע שאת לא חד משמעית בדרישה הזו.
חובת ההוכחה עליו. ובמקרה הזה, בו הוא כבר נכשל פעם, על אחת כמה וכמה.
ואני ארשה לעצמי להיות בוטה - נשמע שהמאזן אצלכם בבית לא השתנה, ושהתחושה שלך כאילו ממש טוב לכם עכשיו היא מטעה, כלומר שהבעיות העמוקות שלכם לא ממש טופלו. לדעתי להחליף את המטפלת.
|
תוכן התגובה:
|