|
2/2/2005 16:05
|
אפרת
|
מאת:
|
|
תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה
|
כותרת:
|
ולמה הוא לא יכול להתחשב באישתו, במיוחד אחרי המקרה "ההוא" ולטעת בך בטחון שהוא אכן ראוי לך? מבינה אותך לגמרי, נכוות כבר פעם אחת וכאמור, "מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין" וגם אני לא מאמינה בין ידידות שכזאת, בטח לא שיש לה הסטוריה רומנטית! אל תתני לזה לתעתע בך ולערער את בטחונך. אני במקומך הייתי הופכת עולמות! אמון הדדי הוא א'ב' במערכת יחסים תיקנית!! את צודקת לחלוטין.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|