פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 17:57 רוית ב' מאת:
מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! כותרת:
כניראה בקשר שלכם התפקיד שלך זה להבין אותו, לשים עצמך בנעליו, לבוא לקראתו ולוותר לו בהרבה דברים, גם כאלה שחשובים לך מאוד. כך את מגדירה עצמך ביחסים ביניכם, כפי שזה עולה ממה שכתבת. מדברייך נשמע שהוא סוג של קורבן, יש לו עבר "בעייתי" וזה שהוא בגד בך פעם אחת ועלול לעשות זאת שוב, זה בטח לא אשמתו. מיסכן, צריך להבין אותו. זה מה שנותן לך להרגיש חזקה בקשר הזה- להיות זאת שמבינה ומתמודדת, וכשאת כבר לא מסוגלת להכיל את זה יותר, את מתנצלת: על חוסר הביטחון שלך, על השריטה, על הקינאה.
יקירתי- בחוסר האיזון בקשר ביניכם אי אפשר להאשים רק אותו כמובן. שניכם תורמים לו. אבל בואי ראי את המציאות נכוחה. כל מה שהוא עושה, הוא עושה מבחירה. העובדה ש"מותר" לו להתעלם מרגשותייך באופן בוטה שכזה פוגעת בך. יכול להיות שכדי לשקם את היחסים (במיוחד אחרי בגידה) עליכם לחפש איזון אחר: כזה שמאפשר גם לך להעמיד את רצונותיך וצרכייך במרכז. כזה שמתיר לך לקבוע, שקשר שלו עם מאהבת לשעבר, שעדיין מעוניינת בו - לקשר כזה אין ולא יכול להיות מקום בחייכם. את לא תשלימי עם זה, וזו זכותך המלאה. העובדה שהוא עלול להיפגע מניתוק יחסים איתה, שחשובים לו, פירושה שגם הוא משלם מחירים על בחירתו לחיות איתך. וויתור על אקסיות זה מחיר שרבים מאיתנו משלמים בחיי זוגיות. (HILLA היא ממתי המעט שמצליחים להימלט מהגזרה הזו).
אין לי ספק שהקשר איתה עונה על צורך שלו בקינאה שלך, בתור דבר שמחזק אותו מסיבה כלשהי. אם כבר, חוסר הביטחון הוא שלו ולא שלך.
לסיכום- עצרי רגע לחשוב מה את באמת רוצה. להמשיך להיות הרעיה התומכת והמבינה, שמוכנה לספוג הכל בשם המודעות והרגישות, או זו שזוכרת לשים עצמה במרכז לפעמים, שדורשת שיתחשבו גם בה?
אם נשמעתי בוטה, אני מתנצלת. אני מקווה לעזור, ויש לי הרגשה שמגיע לך טוב מזה. (ולגבי המטפלת- מצטרפת להבעת חוסר שביעות הרצון ממנה שהובעה כאן מכמה כיוונים).
תשתפי אותנו אולי בהמשך? שלך רוית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:36 אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) - מעצבן אותי לשמוע!
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  21:57 נוני יקירה - ליאתיתי
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
2/2/2005  23:16 תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) - נוני
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:40 דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- - נוני
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  17:18 המשך לנוני - דווקא גבר
3/2/2005  20:28 נוני את מתוקה. - ליאתיתי
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש