כניראה בקשר שלכם התפקיד שלך זה להבין אותו, לשים עצמך בנעליו, לבוא לקראתו ולוותר לו בהרבה דברים, גם כאלה שחשובים לך מאוד. כך את מגדירה עצמך ביחסים ביניכם, כפי שזה עולה ממה שכתבת. מדברייך נשמע שהוא סוג של קורבן, יש לו עבר "בעייתי" וזה שהוא בגד בך פעם אחת ועלול לעשות זאת שוב, זה בטח לא אשמתו. מיסכן, צריך להבין אותו. זה מה שנותן לך להרגיש חזקה בקשר הזה- להיות זאת שמבינה ומתמודדת, וכשאת כבר לא מסוגלת להכיל את זה יותר, את מתנצלת: על חוסר הביטחון שלך, על השריטה, על הקינאה. יקירתי- בחוסר האיזון בקשר ביניכם אי אפשר להאשים רק אותו כמובן. שניכם תורמים לו. אבל בואי ראי את המציאות נכוחה. כל מה שהוא עושה, הוא עושה מבחירה. העובדה ש"מותר" לו להתעלם מרגשותייך באופן בוטה שכזה פוגעת בך. יכול להיות שכדי לשקם את היחסים (במיוחד אחרי בגידה) עליכם לחפש איזון אחר: כזה שמאפשר גם לך להעמיד את רצונותיך וצרכייך במרכז. כזה שמתיר לך לקבוע, שקשר שלו עם מאהבת לשעבר, שעדיין מעוניינת בו - לקשר כזה אין ולא יכול להיות מקום בחייכם. את לא תשלימי עם זה, וזו זכותך המלאה. העובדה שהוא עלול להיפגע מניתוק יחסים איתה, שחשובים לו, פירושה שגם הוא משלם מחירים על בחירתו לחיות איתך. וויתור על אקסיות זה מחיר שרבים מאיתנו משלמים בחיי זוגיות. (HILLA היא ממתי המעט שמצליחים להימלט מהגזרה הזו). אין לי ספק שהקשר איתה עונה על צורך שלו בקינאה שלך, בתור דבר שמחזק אותו מסיבה כלשהי. אם כבר, חוסר הביטחון הוא שלו ולא שלך. לסיכום- עצרי רגע לחשוב מה את באמת רוצה. להמשיך להיות הרעיה התומכת והמבינה, שמוכנה לספוג הכל בשם המודעות והרגישות, או זו שזוכרת לשים עצמה במרכז לפעמים, שדורשת שיתחשבו גם בה? אם נשמעתי בוטה, אני מתנצלת. אני מקווה לעזור, ויש לי הרגשה שמגיע לך טוב מזה. (ולגבי המטפלת- מצטרפת להבעת חוסר שביעות הרצון ממנה שהובעה כאן מכמה כיוונים). תשתפי אותנו אולי בהמשך? שלך רוית.
|
תוכן התגובה:
|