|
2/2/2005 18:24
|
נוני
|
מאת:
|
|
רוית ב' ואריאלה....
|
כותרת:
|
וואי איך ריגשתן אותי. אריאלה מילותייך העבירו בי צמרמורת - רוית כל מילה אמן כמו שנאמר. לפעמים קצת עצוב "לשמוע" את האמת אבל אין ברירה. תודת תודה ותודה לכן !!!!! לכל שאר הבנות היקרות אענה מחר בהמון תשומת לב. אוהבת אתכן.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|