פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 21:57 ליאתיתי מאת:
נוני יקירה כותרת:
(תודה על ההזמנה (:)
"נאמר כבר הכל..."
מאוד התחברתי למה שמירי2 כתבה (כרגיל), וגם לדבריה של רוית, והאמת של עוד הרבה אחרות אבל אני משערת שהכיוון כבר ברור.

נתחיל עם המטפלת המעפנה שלך- לא יודעת. מרוב שזו נשמעת אמירה מופרכת לחלוטין, ממש קשה לי להאמין שהיא הקשיבה לעצמה. נורא יפה שהכל קשור בבטחון העצמי, ולערך העצמי, אחלה, אבל זה משהו שעובדים עליו תקופות חיים שלמות. שלא לדבר על זה שמדובר באישה אחרת שמעוניינת בבעלך (-בעל שכבר מעד אפילו - אבל גם אם לא היה), וזה לבד סיכון שדבילי להתעלם ממנו (לדעתי) בכל מערכת יחסים שלא תהיה, בלי טיפת קשר לבטחון עצמי. מנסה לחשוב מי מאלו שאני מכירה לא היתה פוקחת עין צופיה לפחות... ולא מוצאת. פשוט לא ברור לי מאיפה היא באה, ולאן היא מנסה ללכת.

נכון, יש פה גם את העניין שלך. למשל אני גיליתי שכשאני מבטלת אותי יותר מדי ביומיום (שוכחת אותי, שמה אותי בצד ולא זוכרת איפה זה היה, כאלה) - אז מגיעים לי החלומות על בגידות. כי אני בעיניי פתאום שווה פחות, ואז לעולם יש הרבה יותר סיכוי (:... אז אולי לזה היא התכוונה. לאו דווקא לבטחון עצמי אלא לדבר הזה שגרם לך אז להעז להגיד: "או אני או היא". ל'להיות' הזה שעומד שם זקוף, וכמו שרוית כתבה - לא רק מבין אותו, מבין אותו ומבין אותו, אלא גם אותך ולפחות באותה הקשבה וחיבוק.

העמידה הזקופה והמאוד נוכחת שלך בהחלט נראה שחסרה שם. אפילו תגובתך על הטיפול הזוגי - "אנחנו באמצע דברים אחרים זה יחכה לאח"כ..."(ציטוט מאוד חופשי) - מה פתאום?! זה משהו שכבד לך, מטריד אותך מאוד וכואב לך. אחרי שירדת על עצמך שאת סתם מזיינת לך את השכל על שטויות וסתם תהרסי, את עוד שמה אותך ואת לבך הפועם כ"כ בחזקה אי שם בפיתולי התור?- זה ב-ד-י-ו-ק הדפוס אותו את חייבת לעצור.

בעלך זכותו להיות שתלטן, ובעל עקרונות, סבבה. אבל הדרך להתמודד עם תכונות לא פשוטות אלה אסור לה להיות ביטולך העיקבי, בטח שלא תוך נפנוף איכותי מול המצח שלו כדי שיהיה לו גם נעים.

א-י-ן מ-נ-ו-ס! זוגיות היא משהו שחייב להיות דינמי וגמיש משני הכיוונים. אחרת זו לא זוגיות. זה עץ שמסביבו טורח גנן. אז יש לו צל - יופי, אבל מתי הוא זוכה בכלל להתיישר רגע ולעשות כמצוות ליבו? - כשהעץ נדיב? זה לא יכול לעבוד ככה. לא לתקופה ארוכה. זה לא בריא, לא נכון, ולא עמיד. בסוף יש קש ששובר כל גב, ולו רק בשביל זה צריך להעמיד שני גננים שנוטעים ברינה י-ח-ד את כל העצים שירצו (ככה יוכלו לכל הפחות לקבל מסז' על הדרך (:). אני מובנת?

אני לא יודעת למה הוא חושב שהסתרות הכרחיות. לא יודעת למה הקשר הזה כ"כ חשוב לו, ובכלל מאיזה כיוון הוא חשוב (אגו? הקנאה שלך? פרצה שקוראת לגנב שנרגע רק מלדעת שהיא שם? .. ) - על זה הוא צריך לעבוד, ואת זה הוא צריך להבין. למה? - כי זה כואב לך! כי את מפחדת. כי לא נוח לך. כי את לא מסכימה לזה. אין שום סיבה שהוא יצטרך יותר מזה.
קשה לו לוותר על זה? - אין מצב שבזה זה יגמר. אסור להיות באהבה בה רצון מבטל רצון בכזו טבעיות. בדיוק כמו שהוא לא רוצה את כן רוצה, ועד שלא תגיעו לאיזושהי הבנה, שתביא לפתרון - אין לו שום זכות להחליט עבור שניכם. את והוא חייבים להבין את הנקודה הזו. אין דרגת חשיבות שונה לרצונותיו מול רצונותייך - דפוק ועם שקי עבר מלאים ככל שיהיו! אפשר לבקש, אפשר להעתר בלי לנסות להבין אפילו, אפשר גם לא, אבל השאלה הבאה היא "אז מה עושים?" - טוחנים את האמאמא של הבעיה עד שהיא מעלה עשן שמסביר איזה פתרון הולך להיות כאן.

הקטע הוא שלפי הבנתי זו בדיוק הנקודה אותה הוא לא מבין. הקטע האפור הזה בין קונפליקט לבין פתרונו. מבחינתו אין שם אפור. רק שחור או לבן. מבחינתו אם יש קונפליקט - הוא פשוט צריך להחליט (אלא אם כן פעם בכמה שנים את פתאום מחליטה להחליט, ואז זה עדיין שחור רק מהצד השני). על זה אין מה לכעוס עליו (שוב, לדעתי), הוא באמת כנראה לא יודע אחרת. אבל זה לא תירוץ לא ללמוד. וטיפול זוגי זה ה-מקום לעשות את הלמידה הזו + ש"ב אינטנסיביים.

שוב חוזרת לבטחון העצמי, מה שאני מסכימה עם המטפלת שלך הוא שאת צריכה להיות מספיק בעלת ערך בעיני עצמך (שזה המקור לדעתי של הבטחון) בשביל לא לפקפק ברגשותייך, ובשביל הבהירות של "זה מגיע לי". כי זה באמת מגיע לך. אני אפילו לא מכוונת עכשיו בדיוק לניתוק הקשר עם ההיא, אבל בטח ובטח לטיפול בפרשה הזו עד שתהי שלווה ומסופקת, שלמה ונטולת חלומות מעפנים. למה את חושבת שאת צריכה להתמודד עם זה לבד, ושיותר עדיף להעלים את רגשותייך כאילו לא היו?
שימי לב כמה אחרת הגישה שלך אליך מאשר אליו.

יקירתי, דבר ראשון תאפסי בבקשה את המטפלת שלך, לפחות שתסביר, או שאולי הגיע הזמן לאחרת. אני במקומך מאוד הייתי הולכת לשיטת אבי גרינברג, כי חסר לי אצלך משהו פיסי. המקום שלך בחייך הוא כאילו חמקמק, לא בהיר ולפעמים לא קיים. אני מרגישה שהיה נכון "לקרקע" אותך פיסית כדי שתדעי שאת קיימת וכדי שתדעי על מלוא הדרך וזכותו להיות. והייתי בוחרת דווקא מטפל. אם זה מדבר אליך - תאותתי לעוד פרטים.

דבר שני תוך כדי ומאוד מיידי (שוב, לדעתי) - להעלות את זה לגמרי בפגישה הבאה של הטיפול הזוגי.
את יודעת, בעצם, זה שאת "מטפלת" בכל ה"שטויות" שלך לבד (וזה בעצם מה שאת עושה אם הרוב מוסתר מאחורי הקלעים ומחכה לזמנו) - את לא נותנת לו באמת לדעת, ובאמת להיות שם בשבילך. תני לו. הוא צריך הדרכה זה ברור, אבל את צריכה להיות מוכנה להכניס אותו לשם. וזה גם לא פשוט.
בכל מקרה - תהי. אל תוותרי עליך או תקטיני או תעמדי על הראש כדי שלא יראו את התלתל הסורר. תהי כולך. ככה את רוצה את זה בשורה התחתונה, לא? רק ככה זה שווה, לא?


ולסיום - אין מצב בעולם שהייתי מאפשרת קשר בין טל לבין מישהי שמעוניינת בו. אין על מה לדבר בכלל.

לדבר עם האחרת- למרות שנשמע לי מאוד מפתה, יעשה רק הפוך. היא תרגיש חזק מאוד את הכוח שיש בידיה וזה רק יטע בה עודף מוטיבציה. עם כאלה לא הייתי מסכימה להתעסק נקודה. את לא צריכה להריק לכיוונה אפילו, ואם נשתמש בביטוי המשובח של רותי, אמרי בגאון: "איכסה עליך יא מדוזה".

לעשות יקירתי. לא לפחד לנענע את הספינה. ספינה שמנענעים אותה זה הרבה יותר קשה מאלה ששטות בלחש, אבל רק בניענוע תוכלי למצוא איפה יש חור לפני שמגיעה סערה - ואז אפשר גם לתקן אותו בזמן. (סליחה, לא יודעת מה עובר עלי היום עם הדימויים).
חיבוק. אני חושבת שזה מעולה שזה קורה. זו ממש תהיה אבן חזקה ומשמעותית ביותר בבניית בית האהבה שלכם. תחזיקי את הלימוד בשתי ידיים ותברכי שהוא הגיע בול בזמן. באמת. את תראי...
ליאתיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:36 אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) - מעצבן אותי לשמוע!
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  17:57 מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! - רוית ב'
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
2/2/2005  23:16 תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) - נוני
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:40 דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- - נוני
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  17:18 המשך לנוני - דווקא גבר
3/2/2005  20:28 נוני את מתוקה. - ליאתיתי
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש