פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 23:16 נוני מאת:
תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) כותרת:
ליאתיתי - וואי וואי וואי איך שאת קולעת בול שזה כבר מפחיד.
מה שחשבת שהמטפלת התכוונה זה באמת נכון רק שלא היו לי מילים לבטא זאת.נכון אני מבטלת את עצמי חופשי - פה הביטחון שלי עקום..
נכון אני כל הזמן מנסה קודם להתחשב בו ואחר כך בי - בהכל!!
אמנם אני בדרך של שינוי בגישה (נובע כמובן מילדות שלי שרק עכשיו אני מבינה למה אני שמה עצמי בצד כדי להיות צל של מישהו ולדאוג שקודם הוא יהיה בסדר לא משנה איך יחסו כלפי ורק אחר כך אני בסדר)
אבל השינוי קורה לאט והאסרטיביות שבי לאט לאט מחלחלת לה לקשר ביננו - אז גם ניעור הספינה יגיע בקרוב יחד עם כוחותי. עושה לי כאב ראש רק מלחשוב איך לצאת מהמצב הזה אבל אין מנוס. חייבת.
מעריצה את תשובתך!
למתה מפחד ולורדי - אאוצצ' העזתן לגעת בפצע הכואב ולומר את האמת - מקווה מאוד שלא ובגלל זה מוצאת עצמי מחטטת לו בנייד והמחשב ושונאת עצמי על כך - אני לא יכולה "לשמור" עליו לנצח אם יבגוד יבגוד ואני כמובן אדע אחרונה ולא יהיה שם יותר. לא חושבת שהם שוב במערכת יחסים כי האינטאיציה שלי בדרך כלל עובדת ואומרת לי שלא- נכון אני עדיין חושבת שזו בגידה עצם עובדת ההסתרה והשקר. לא פחות גרוע.
ובכלל לכולכן מצטערת אם לא מפרטת תשובה לכל אחת - אני אחרי 2 כוסות יין :) אבל כולכן אמרתן דברים כל כך נכונים וישר מהלב אין לי ספק.
אני יודעת שאני לא יכולה לבקש מכן לומר לי מה לעשות או שתמצאו לי פתרון אבל דעתכן נתנה לי המון כל אחת ודעתה שלה אם היתה שונה הראתה לי את אותו הדבר - חייבת להתעורר ולנער מה שנקרא. כן - במיוחד עם עברנו.
ובפגישתי הבאה עם המטפלת בהחלט יש לי מספיק "חומר" להיכנס בה......
אז כמו שאומרים בשפה האהובה עליי - SE LAVI ומודה אני לכן שאתן כאן בשעה שכזו ובכלל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:36 אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) - מעצבן אותי לשמוע!
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  17:57 מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! - רוית ב'
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  21:57 נוני יקירה - ליאתיתי
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:40 דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- - נוני
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  17:18 המשך לנוני - דווקא גבר
3/2/2005  20:28 נוני את מתוקה. - ליאתיתי
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש