|
2/2/2005 23:16
|
נוני
|
מאת:
|
|
תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-)
|
כותרת:
|
ליאתיתי - וואי וואי וואי איך שאת קולעת בול שזה כבר מפחיד. מה שחשבת שהמטפלת התכוונה זה באמת נכון רק שלא היו לי מילים לבטא זאת.נכון אני מבטלת את עצמי חופשי - פה הביטחון שלי עקום.. נכון אני כל הזמן מנסה קודם להתחשב בו ואחר כך בי - בהכל!! אמנם אני בדרך של שינוי בגישה (נובע כמובן מילדות שלי שרק עכשיו אני מבינה למה אני שמה עצמי בצד כדי להיות צל של מישהו ולדאוג שקודם הוא יהיה בסדר לא משנה איך יחסו כלפי ורק אחר כך אני בסדר) אבל השינוי קורה לאט והאסרטיביות שבי לאט לאט מחלחלת לה לקשר ביננו - אז גם ניעור הספינה יגיע בקרוב יחד עם כוחותי. עושה לי כאב ראש רק מלחשוב איך לצאת מהמצב הזה אבל אין מנוס. חייבת. מעריצה את תשובתך! למתה מפחד ולורדי - אאוצצ' העזתן לגעת בפצע הכואב ולומר את האמת - מקווה מאוד שלא ובגלל זה מוצאת עצמי מחטטת לו בנייד והמחשב ושונאת עצמי על כך - אני לא יכולה "לשמור" עליו לנצח אם יבגוד יבגוד ואני כמובן אדע אחרונה ולא יהיה שם יותר. לא חושבת שהם שוב במערכת יחסים כי האינטאיציה שלי בדרך כלל עובדת ואומרת לי שלא- נכון אני עדיין חושבת שזו בגידה עצם עובדת ההסתרה והשקר. לא פחות גרוע. ובכלל לכולכן מצטערת אם לא מפרטת תשובה לכל אחת - אני אחרי 2 כוסות יין :) אבל כולכן אמרתן דברים כל כך נכונים וישר מהלב אין לי ספק. אני יודעת שאני לא יכולה לבקש מכן לומר לי מה לעשות או שתמצאו לי פתרון אבל דעתכן נתנה לי המון כל אחת ודעתה שלה אם היתה שונה הראתה לי את אותו הדבר - חייבת להתעורר ולנער מה שנקרא. כן - במיוחד עם עברנו. ובפגישתי הבאה עם המטפלת בהחלט יש לי מספיק "חומר" להיכנס בה...... אז כמו שאומרים בשפה האהובה עליי - SE LAVI ומודה אני לכן שאתן כאן בשעה שכזו ובכלל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|