|
3/2/2005 10:52
|
נוני
|
מאת:
|
|
רחליקה
|
כותרת:
|
מעריכה מאוד מאוד את דברייך. הכל נכון אבל בפועל ממש ממש קשה לביצוע. זה מצריך סערות וטלטלות גדולות במיוחד שמדובר בבן זוגי שאני יודעת מה זה להתמודד מולו. אולי אני עדיין לא מספיק חזקה לראות באמת את שקורה ביננו - הוא בשלו ואני בשתיקתי. אני לא ממש שותקת יש לנו המון עוקצים בנושא אבל חשיבות התא המשפחתי שלי גדולה מהכל כמובן שלא על גבי ועל חשבוני...מורכב כמו שאמרתי. לא יוצאת בהצהרות כי לא יודעת מה יהיה כבר עברנו הכל נפרדנו חזרנו צעקנו בכינו ועכשיו בטיפול. יש פה דפוס שחוזר על עצמו אצל בעלי ובזה אנחנו מטפלים עכשיו. אז אני עושה הכל לפני שאני זורקת הכל. תודה לך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|