פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2005 13:40 נוני מאת:
דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- כותרת:
דבר ראשון שמבדיל בין הקשר שלך יש ולקשר של בעלי הוא רומן ארוך שהיה לו עם הבחורה הזו בעבר שאליו לא התייחסת.
דווקא מעניין לי לשמוע נקודת מבט גברית.
מה שעוד שונה הוא עצם העובדה שהחברה הזו שלו מאוהבת בו ורוצה אותו (או רצתה לפחות) וגם ניסתה להציק לקשר שלנו ע"י התקרצצויות למינהן.
יש לו עוד 2 חברות מקסימות שהקשר איתן הוא חברי בלבד ואני פשוט מאוהבת באותן בנות ומיותר לציין שהן חברות טובות גם שלי היום. המבדיל בינהן לבין "ההיא" הוא שהן גורמות לי להרגיש מאוד בנוח עם החברות שלהן איתו ומסירות כל ספק שאין להם שום מטרה אחרת.
אז 2 הגורמים האלו שלא התייחסת אליהן מאוד משמעותיים ברצון שלי לומר או היא או אני. בוודאי שניסיתי לפרגן ולהבליג שנתיים שלמות ! וניסיתי להתעניין ולא להתעניין ומה לא אבל הדפוס נשאר אותו דבר-
הבחורה אהבה אותו מאוד והוא אותה. היה להם רומן שנגמר בגללו כי הוא ראה שאין עתיד. הוא אוהב אותה בתור אהובתו לשעבר מסיבותיו שלו,והיא עדיין מאמינה שלהישאר מאוהבת בו גם היום כשהוא איתי אולי יפיח בה איזה צל קלוש של תיקווה, אולי הוא ימעד ויחזור לזיין אותה, אולי היא מקווה שיחזור לרצות אותה , אין לי מושג מה עובר לה בראש כי להיפרד מבעלה היא לא מעוניינת. אולי יש לה איזה שטיק כזה שהיא חייבת להרגיש שרוצים בה גם אחרי שעזבו אותה..פאקינג לא יודעת. ויצא שהתלבשה על בעלי. (היא גם הזדיינה עם עוד 2 אחרי שסיימה את הקשר עם בעלי)
אני חושבת שזה לא קשור לחרדת נטישה שיש לי או אין לי או אלא ממש איום קיומי מבחורה שרוצה את בעלי ואני ממרומי 29 שנות חיי יודעת שכשאישה רוצה גבר - תיזהרי.
נוסף לכל השיט -גבר - בעלי היקר - שהאגו שלו מכתיב לו ובגדול ואני בטוחה שמאוד מאוד מחמיא לו שרבות עליו. ולמה שיפסיק את זה ?
אז העבודה שלנו היא על האגו הזה שלפעמים עם כל הכבוד לגברים קצת מסית אותם מהמרכז וכולי תקווה שיבוא יום והוא יבין שהכי כייף זה שהאישה שאתה אוהב מחזרת אחריך בטירוף ולא איזו פרגית שולית באמצע הדרך.
אני יודעת בוודאות מוחלטת שבעלי אוהב אותי ורוצה כל חייו להיות איתי וחרדת נטישה לא קיימת בקירבי. מה שכן קיים זו השאלה הגדולה האם להשקיע את מרצי וסבלנותי ולעזור לבעלי (מרצונו) להתחנך מחדש , מה שיכלול אולי עוד מספר פעמים של התקלויות בנושא שלה וכמה כאבי לב קטנים ומציקים או שמא לומר לעזעזל עם הכל. מבחינתי אין אפור. שחור או לבן. כי באפור הזה אני חיה כבר 4 שנים ואין לי כבר כוח בנפש.
מקווה שנתתי לך עוד זווית. ואשמח לשמוע ממך עוד חוות דעת.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:36 אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) - מעצבן אותי לשמוע!
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  17:57 מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! - רוית ב'
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  21:57 נוני יקירה - ליאתיתי
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
2/2/2005  23:16 תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) - נוני
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  17:18 המשך לנוני - דווקא גבר
3/2/2005  20:28 נוני את מתוקה. - ליאתיתי
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש