|
3/2/2005 13:40
|
נוני
|
מאת:
|
|
דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה-
|
כותרת:
|
דבר ראשון שמבדיל בין הקשר שלך יש ולקשר של בעלי הוא רומן ארוך שהיה לו עם הבחורה הזו בעבר שאליו לא התייחסת. דווקא מעניין לי לשמוע נקודת מבט גברית. מה שעוד שונה הוא עצם העובדה שהחברה הזו שלו מאוהבת בו ורוצה אותו (או רצתה לפחות) וגם ניסתה להציק לקשר שלנו ע"י התקרצצויות למינהן. יש לו עוד 2 חברות מקסימות שהקשר איתן הוא חברי בלבד ואני פשוט מאוהבת באותן בנות ומיותר לציין שהן חברות טובות גם שלי היום. המבדיל בינהן לבין "ההיא" הוא שהן גורמות לי להרגיש מאוד בנוח עם החברות שלהן איתו ומסירות כל ספק שאין להם שום מטרה אחרת. אז 2 הגורמים האלו שלא התייחסת אליהן מאוד משמעותיים ברצון שלי לומר או היא או אני. בוודאי שניסיתי לפרגן ולהבליג שנתיים שלמות ! וניסיתי להתעניין ולא להתעניין ומה לא אבל הדפוס נשאר אותו דבר- הבחורה אהבה אותו מאוד והוא אותה. היה להם רומן שנגמר בגללו כי הוא ראה שאין עתיד. הוא אוהב אותה בתור אהובתו לשעבר מסיבותיו שלו,והיא עדיין מאמינה שלהישאר מאוהבת בו גם היום כשהוא איתי אולי יפיח בה איזה צל קלוש של תיקווה, אולי הוא ימעד ויחזור לזיין אותה, אולי היא מקווה שיחזור לרצות אותה , אין לי מושג מה עובר לה בראש כי להיפרד מבעלה היא לא מעוניינת. אולי יש לה איזה שטיק כזה שהיא חייבת להרגיש שרוצים בה גם אחרי שעזבו אותה..פאקינג לא יודעת. ויצא שהתלבשה על בעלי. (היא גם הזדיינה עם עוד 2 אחרי שסיימה את הקשר עם בעלי) אני חושבת שזה לא קשור לחרדת נטישה שיש לי או אין לי או אלא ממש איום קיומי מבחורה שרוצה את בעלי ואני ממרומי 29 שנות חיי יודעת שכשאישה רוצה גבר - תיזהרי. נוסף לכל השיט -גבר - בעלי היקר - שהאגו שלו מכתיב לו ובגדול ואני בטוחה שמאוד מאוד מחמיא לו שרבות עליו. ולמה שיפסיק את זה ? אז העבודה שלנו היא על האגו הזה שלפעמים עם כל הכבוד לגברים קצת מסית אותם מהמרכז וכולי תקווה שיבוא יום והוא יבין שהכי כייף זה שהאישה שאתה אוהב מחזרת אחריך בטירוף ולא איזו פרגית שולית באמצע הדרך. אני יודעת בוודאות מוחלטת שבעלי אוהב אותי ורוצה כל חייו להיות איתי וחרדת נטישה לא קיימת בקירבי. מה שכן קיים זו השאלה הגדולה האם להשקיע את מרצי וסבלנותי ולעזור לבעלי (מרצונו) להתחנך מחדש , מה שיכלול אולי עוד מספר פעמים של התקלויות בנושא שלה וכמה כאבי לב קטנים ומציקים או שמא לומר לעזעזל עם הכל. מבחינתי אין אפור. שחור או לבן. כי באפור הזה אני חיה כבר 4 שנים ואין לי כבר כוח בנפש. מקווה שנתתי לך עוד זווית. ואשמח לשמוע ממך עוד חוות דעת.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|