אני שמח שהתייחסת בחיוב להודעה שלי אלייך. אכן סברתי שנקודת מבט גברית לא תזיק כאן.
תחילה, יתכן שדבריי בנוגע לחרדת הנטישה שלך לא היו במקומם, ואני מצטער על כך. הנה לקחתי אותם בחזרה.
אין ספק שלעובדה שלבעלך היה רומן עם ידידתו זו יש משמעות רבה (לפחות בעינייך). אם תשאלי אותי, מדברייך עולה תמונה של בעל בוגדני למדיי, אשר מתקשה לעמוד בפני הפיתויים של בחורות צעירות ויפות מראה. כתבת שמן הראוי שבעלך יבין עד כמה נפלא שאשתו מחזרת אחריו, ועד כמה זה עדיף על פני "פרגית שולית באמצע הדרך". ובכן, נוני ידידתי, כאילו כתבת ששולחנות עדיפים על פני תפוזים... אכן כייף לנו, הבעלים, כאשר נשותינו מחזרות אחרינו (ולהן כשאנו מחזרים אחריהן). מה לכך ולפרגית שולית באמצע הדרך?! האם לא יתכן שגם עמה כייף, בכייף מסוג אחר לחלוטין?
אבל לא זה נושא הדיון כאן, ואחזור לנושא. מן הדברים שכתבת עולה בבירור מצב, שלפיו מצד אחד את יודעת שבעלך אוהב אותך ורוצה לבלות אתך את שארית חייו, ומצד שני את חוששת שההידידה תצליח במאמציה לחטוף אותו ממך. מדברייך ברור גם שאת לא יכולה להמשיך ולחיות עם המצב הזה. אם כך, מה השאלה בכלל? לכך נכונה הסייפא של הודעתי הקודמת. כלומר, היי חזקה ונחושה. אמרי לבעלך (אותו אחד שאת יודעת שרוצה לבלות אתך את שארית חייו), שאינך מוכנה להמשיך כך. אמרי לו שאין מצב שאת תהיי אתו בשעה שהוא מקיים קשר כלשהו עם הידידה שלו. אמרי לו שלא מדובר בדבר מופרך. כשגבר נשאר בקשר עם חברה לשעבר שלו, שבה הוא היה מאוהב ושהיו לו עמה יחסים מלאים ושלמים, ניתן להבין את אשתו כשהיא "לא אוהבת" את זה. אמרי לו שגם אלמלא היה מדובר בדבר הגיוני, הרי זכותך לחוש כפי שאת חשה, וחובתו להתחשב בכך. אמרי לו שמכך שהוא לא מסוגל לנתק את הקשר עם ידידתו, אפילו כשהוא יודע שזה עלול לעלות לו במחיר נישואיו לך, ניתן ללמוד הרבה הרבה. אמרי לו, כאמור, "או היא או אני".
אני יודע, זה קל לייעץ וקשה לבצע. הרבה מוטל על כפות המאזניים. ואני הרי לא ורדה ("תזרקי אותו") רזיאל-ג'קונט. אבל נוני יקרה, מדברייך ברור שמלאה כף הייסורים ותש כוח הסבל. ברור שאינך יכולה להמשיך כך, ושהמצב יוביל רק לרע ולשלילי. את אומרת שהוא רוצה אותך ושהוא אינו מעוניין לאבד אותך. אני מזכיר לך, שגם לו חשוב להשאר עם הילד שלכם. הוא בוודאי לא ירצה לסכן את המשפחה. לכן, הסיכון עליו אולי גדול מאשר הסיכון עלייך. נוני, אף כי כאן זה שטחי ורדוד, נראה שהסיכון מבחינתך הוא סיכון מחושב. "או היא או אני". על אמת. לא סתם.
|
תוכן התגובה:
|