פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2005 17:18 דווקא גבר מאת:
המשך לנוני כותרת:
אני שמח שהתייחסת בחיוב להודעה שלי אלייך.
אכן סברתי שנקודת מבט גברית לא תזיק כאן.

תחילה, יתכן שדבריי בנוגע לחרדת הנטישה שלך לא היו במקומם, ואני מצטער על כך.
הנה לקחתי אותם בחזרה.

אין ספק שלעובדה שלבעלך היה רומן עם ידידתו זו יש משמעות רבה (לפחות בעינייך).
אם תשאלי אותי, מדברייך עולה תמונה של בעל בוגדני למדיי, אשר מתקשה לעמוד בפני הפיתויים של בחורות צעירות ויפות מראה.
כתבת שמן הראוי שבעלך יבין עד כמה נפלא שאשתו מחזרת אחריו, ועד כמה זה עדיף על פני "פרגית שולית באמצע הדרך".
ובכן, נוני ידידתי, כאילו כתבת ששולחנות עדיפים על פני תפוזים...
אכן כייף לנו, הבעלים, כאשר נשותינו מחזרות אחרינו (ולהן כשאנו מחזרים אחריהן).
מה לכך ולפרגית שולית באמצע הדרך?!
האם לא יתכן שגם עמה כייף, בכייף מסוג אחר לחלוטין?

אבל לא זה נושא הדיון כאן, ואחזור לנושא.
מן הדברים שכתבת עולה בבירור מצב, שלפיו מצד אחד את יודעת שבעלך אוהב אותך ורוצה לבלות אתך את שארית חייו, ומצד שני את חוששת שההידידה תצליח במאמציה לחטוף אותו ממך.
מדברייך ברור גם שאת לא יכולה להמשיך ולחיות עם המצב הזה.
אם כך, מה השאלה בכלל?
לכך נכונה הסייפא של הודעתי הקודמת.
כלומר, היי חזקה ונחושה.
אמרי לבעלך (אותו אחד שאת יודעת שרוצה לבלות אתך את שארית חייו), שאינך מוכנה להמשיך כך.
אמרי לו שאין מצב שאת תהיי אתו בשעה שהוא מקיים קשר כלשהו עם הידידה שלו.
אמרי לו שלא מדובר בדבר מופרך.
כשגבר נשאר בקשר עם חברה לשעבר שלו, שבה הוא היה מאוהב ושהיו לו עמה יחסים מלאים ושלמים, ניתן להבין את אשתו כשהיא "לא אוהבת" את זה.
אמרי לו שגם אלמלא היה מדובר בדבר הגיוני, הרי זכותך לחוש כפי שאת חשה, וחובתו להתחשב בכך.
אמרי לו שמכך שהוא לא מסוגל לנתק את הקשר עם ידידתו, אפילו כשהוא יודע שזה עלול לעלות לו במחיר נישואיו לך, ניתן ללמוד הרבה הרבה.
אמרי לו, כאמור, "או היא או אני".

אני יודע, זה קל לייעץ וקשה לבצע.
הרבה מוטל על כפות המאזניים.
ואני הרי לא ורדה ("תזרקי אותו") רזיאל-ג'קונט.
אבל נוני יקרה, מדברייך ברור שמלאה כף הייסורים ותש כוח הסבל.
ברור שאינך יכולה להמשיך כך, ושהמצב יוביל רק לרע ולשלילי.
את אומרת שהוא רוצה אותך ושהוא אינו מעוניין לאבד אותך.
אני מזכיר לך, שגם לו חשוב להשאר עם הילד שלכם.
הוא בוודאי לא ירצה לסכן את המשפחה.
לכן, הסיכון עליו אולי גדול מאשר הסיכון עלייך.
נוני, אף כי כאן זה שטחי ורדוד, נראה שהסיכון מבחינתך הוא סיכון מחושב.
"או היא או אני".
על אמת.
לא סתם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:36 אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) - מעצבן אותי לשמוע!
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  17:57 מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! - רוית ב'
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  21:57 נוני יקירה - ליאתיתי
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
2/2/2005  23:16 תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) - נוני
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:40 דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- - נוני
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  20:28 נוני את מתוקה. - ליאתיתי
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש