פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2005 20:28 ליאתיתי מאת:
נוני את מתוקה. כותרת:
חייבת להתנגד שוב לטלפון אליה או לבעלה. זה פשוט לא לעניין! לא בגללם, הם ממש לא מעניינים אותי, ומבחינתי לא רלוונטיים בכלל בקשר העקום שלהם, אלא בגללך! יש כאן בעיה הרבה יותר עמוקה מזו הנקודתית, והיא אכן נקודתית בעיניי.

אני לא חושבת שעיקר הבעיה הוא דווקא בהסתרה שלו את הקשר - כי לפי מה שהצלחתי להבין הוא מסתיר / לא מסתיר.. לא ממש יודע מה לעשות עם זה.. מנסה.. לא יודעת. יש כאן משהו עמוק הרבה יותר בעניינו - איך הוא תופס מערכות יחסים זוגיות, סוג וכמות האמון והפתיחות הנדרשות בכאלה, רמת השיוויון בקשר, ההסתכלות בעיניים ולא מתוך איזה כיסא מוגבה שניתן לו מעצם היותו גבר.. יש לו שם מה ללמוד. הוא כבר טעה בגדול, ואני לא בטוחה שהוא ימהר לחזור על הטעות הזו שוב. מה שהוא עושה כרגע לא נשמע לי בכיוון (מבחינתו) לשם. אני לא מאמינה שיש ביניהם משהו מיני. נגיד את זה כך - מבחינתו אין שם בגידה, וזה למשל אחד מהדברים הראשונים שהוא צריך ללמוד. שזו כן בגידה כי הוא עושה משהו שאת נוני ביקשת שלא, כי הוא נותן נתח ממנו שאת לא מוכנה שיתן יותר לבחוץ, וכו' וכו'.

אבל זה הצד האחד של הבעיה. הצד השני הוא האיפשור שלך את כל אלה, וזו תהיה העבודה שלך עם עצמך (ועם המטפלת).
אני חושבת ששניכם צריכים להבין ששינוס המותניים הוא הכרחי ממש עכשיו בשביל שהקשר שלכם יוכל לעבור פאזה, ויללה.
אני באמת חושבת שהמעצבנת הזו היא לא מקור הבעיה, והיא כ"כ נקודתית שזה רק יכול להזיק לך אם תתעסקי איתה או עם בעלה. את צריכה להתעסק רק עם שלך - הוא מי שחשוב לך, ושהיא תחפש מי ינענע אותה.

עוד חיבוק.
נוני, מכירה את הפוסטר של הסרט "לב פראי" (ישן.. ישן..)? רואים שם את האישה עומדת קצת לפני אהובה, והמבט שלה הוא כזה חזק, בסגנון של "אני אלחם בכל מה שצריך בשבילנו ואכסח לו את האמאמא!". ככה את צריכה להכנס לזה. ממקום של חוזק, של אמונה מלאה בעצמך, במה שאת רוצה, במה שמגיע לך, בלאן שאת הולכת. לא ממקום של קטנות ולא רוצה להפריע.. לא רוצה להרוס. זה שלך - ואת מתכוונת לעשות את זה הכי טוב שאת יכולה עבורכם. עכשיו זה גם אומר לעזור לו ללמוד שזה גם מה שהוא אמור לעשות... (:

בהצלחה יקירה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  14:42 מקרה דומה, אבל הפוך - לא אמיצה כמוך בשביל להזדהות
2/2/2005  14:44 אני חולקת על המטפלת שלך - אורנה דן
2/2/2005  14:44 תראי, המצב סבוך אבל - ב.ג.
2/2/2005  14:53 מדוע האינטרסט של בעלך ללבות את הקנאה? - איריס
2/2/2005  14:55 לבעלי - בטוחה בעצמה
2/2/2005  14:59 אני שומרת על קשר מצויין עם האקסים שלי. - HILLA
2/2/2005  15:15 נוני, - מירבת
2/2/2005  15:25 נוני בכדי לענות חייבת להיזכר זו את שבזמנו נפגעת ממנו מאד ועזבת את הבית? - רונית.ק
2/2/2005  15:26 ידידים להרחיק! - מירב בב
2/2/2005  15:36 אולי תפני לגיברת ותבקשי שתתרחק לכם מהחיים?! נבלות מהסוג הזה לפעמים מבינות רק כוח!! (ל"ת) - מעצבן אותי לשמוע!
2/2/2005  15:45 נוני - אופירה
2/2/2005  15:51 צר לי להיות בוטה, אבל נראה לי שאת צריכה להחליף מטפלת - מירי2
2/2/2005  16:00 ובכן , חברות יקרות - נוני
2/2/2005  16:00 מסכימה עם זה שהמטפלת לא נשמעת ראויה. (ל"ת) - אני
2/2/2005  16:03 מירי2 זו לא היא שהוא בגד בי איתה...זו היתה מישהי אחרת :-( (ל"ת) - נוני
2/2/2005  16:05 תבשקי מבעלך שיסביר לך למה כל כך עקרוני לו להיות בקשר עם אותה בחורה - אפרת
2/2/2005  16:28 נוני יקרה - אריאלה
2/2/2005  16:58 נוני - דניאלה
2/2/2005  17:52 מחזקת את ידך וגם לי לא נראת המטפלת ,ביחוד בשל העבר של בעלך שהיה גורם לכל אישה חוסר ביטחון כלפיו- זו לא את זה הוא (ל"ת) - לי
2/2/2005  17:57 מצב יחסים לא מאוזן: פקחי עיניים ! - רוית ב'
2/2/2005  18:24 רוית ב' ואריאלה.... - נוני
2/2/2005  21:18 מזהים אותך מקילמוטרים... תשתי כוס מים, תרגעי... - למעוצבנת לשמוע
2/2/2005  21:56 התנהגות בעלך נראית לי לא במקום - פשפשית
2/2/2005  21:57 נוני יקירה - ליאתיתי
2/2/2005  22:01 נוני, לדעתי הכנה - כותבת בפחד
2/2/2005  23:02 מסכימה, לצערי, עם הכותבת בפחד - ורדי
2/2/2005  23:16 תגובות לכן האחרונות שהגיעו:-) - נוני
3/2/2005  09:51 התלבטתי רבות אם לכתוב משהו משלי... - רחליקה
3/2/2005  09:59 אה, ועוד משהו אחד קטן.. - רחליקה
3/2/2005  10:52 רחליקה - נוני
3/2/2005  10:53 נוני, רוצה להוסיף עוד משהו - מירבת
3/2/2005  11:16 פשוט. - רונה
3/2/2005  11:17 אה.. ואם היא עדיין נשואה, טלפון לבעלה יכול לעזור. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  11:43 נוני, רוצה להוסיף משהו על שלמות המשפחה. - רחליקה
3/2/2005  12:38 רונה :-) - נוני
3/2/2005  13:04 נוני את צודקת. אבל הפאקינג ביץ' הזו ממש מעצבנת. מחזקת אותך בדרכך. (ל"ת) - רונה
3/2/2005  13:12 מילה של גבר - דווקא גבר
3/2/2005  13:28 אני חושבת שאתן מנסות להקביל בין החיים שלכן לשלה. ולדעתי זה לא נכון - HILLA
3/2/2005  13:40 דווקא גבר - שמחה שהתייחסת להודעה. אז תגובה- - נוני
3/2/2005  13:46 HILLA מקסימה תודה. למרות שכן חשוב לי לשמוע דעתכן ולקבל קצת מושג מה קורה אצל אחרות. תראי - מתבהרת לי התמונה שלי מהתגובות שלהן. (ל"ת) - נוני
3/2/2005  16:52 נוני יקרה (ארוך) - אני
3/2/2005  17:18 המשך לנוני - דווקא גבר
4/2/2005  16:17 ליאתיתי.... - נוני
4/2/2005  22:04 ל"דווקא גבר" - לא הבנתי את משל השולחנות/פרגיות/תפוזים ושאר הירקות - אתה חושב שזה בסדר להיות נשוי לאשה ובו זמנית להתפרפר מהצד עם פרגיות מזדמנות ושוליות ?(בשלוליות?)? (ל"ת) - אהבלה (בלונדינית)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש