חייבת להתנגד שוב לטלפון אליה או לבעלה. זה פשוט לא לעניין! לא בגללם, הם ממש לא מעניינים אותי, ומבחינתי לא רלוונטיים בכלל בקשר העקום שלהם, אלא בגללך! יש כאן בעיה הרבה יותר עמוקה מזו הנקודתית, והיא אכן נקודתית בעיניי.
אני לא חושבת שעיקר הבעיה הוא דווקא בהסתרה שלו את הקשר - כי לפי מה שהצלחתי להבין הוא מסתיר / לא מסתיר.. לא ממש יודע מה לעשות עם זה.. מנסה.. לא יודעת. יש כאן משהו עמוק הרבה יותר בעניינו - איך הוא תופס מערכות יחסים זוגיות, סוג וכמות האמון והפתיחות הנדרשות בכאלה, רמת השיוויון בקשר, ההסתכלות בעיניים ולא מתוך איזה כיסא מוגבה שניתן לו מעצם היותו גבר.. יש לו שם מה ללמוד. הוא כבר טעה בגדול, ואני לא בטוחה שהוא ימהר לחזור על הטעות הזו שוב. מה שהוא עושה כרגע לא נשמע לי בכיוון (מבחינתו) לשם. אני לא מאמינה שיש ביניהם משהו מיני. נגיד את זה כך - מבחינתו אין שם בגידה, וזה למשל אחד מהדברים הראשונים שהוא צריך ללמוד. שזו כן בגידה כי הוא עושה משהו שאת נוני ביקשת שלא, כי הוא נותן נתח ממנו שאת לא מוכנה שיתן יותר לבחוץ, וכו' וכו'.
אבל זה הצד האחד של הבעיה. הצד השני הוא האיפשור שלך את כל אלה, וזו תהיה העבודה שלך עם עצמך (ועם המטפלת). אני חושבת ששניכם צריכים להבין ששינוס המותניים הוא הכרחי ממש עכשיו בשביל שהקשר שלכם יוכל לעבור פאזה, ויללה. אני באמת חושבת שהמעצבנת הזו היא לא מקור הבעיה, והיא כ"כ נקודתית שזה רק יכול להזיק לך אם תתעסקי איתה או עם בעלה. את צריכה להתעסק רק עם שלך - הוא מי שחשוב לך, ושהיא תחפש מי ינענע אותה.
עוד חיבוק. נוני, מכירה את הפוסטר של הסרט "לב פראי" (ישן.. ישן..)? רואים שם את האישה עומדת קצת לפני אהובה, והמבט שלה הוא כזה חזק, בסגנון של "אני אלחם בכל מה שצריך בשבילנו ואכסח לו את האמאמא!". ככה את צריכה להכנס לזה. ממקום של חוזק, של אמונה מלאה בעצמך, במה שאת רוצה, במה שמגיע לך, בלאן שאת הולכת. לא ממקום של קטנות ולא רוצה להפריע.. לא רוצה להרוס. זה שלך - ואת מתכוונת לעשות את זה הכי טוב שאת יכולה עבורכם. עכשיו זה גם אומר לעזור לו ללמוד שזה גם מה שהוא אמור לעשות... (:
בהצלחה יקירה.
|
תוכן התגובה:
|