פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 21:21 אופירה מאת:
טוב אולי קצת הגזמתי עם הקטע של "פינה" +תגובות כותרת:
מיפי יקירתי, תודה אני יודעת כמה את תומכת בקטע.
אני באמת אשאל אותך אישית אם יצוצו שאלות, תודה.
ואגב קניתי בטטות להכין את העוף שהמלצת נשמע באמת מעולה (גם הערמונים).

ואחלה, נראה לי שקצת הרגזתי אותך, אל תתרגזי.אפשר להסביר לי אני אבין,אבל למה בטון כזה בוטה????
סתם ניסיתי את המכשיר החדש והתחשק לי לשתף.
קצת נסחפתי עם הקטע של לפתוח פינה.
יש לי נטיה כזאת לפעמים להגזים.
אני בטוחה שאת נמצאת במצב שונה כרגע ממצבי ההריוני (אחרי, לפני , בהתחלה) לא יודעת מה בדיוק, אבל אבל זה לו ממש רלוונטי לגביך.
כרגע בשבוע 36 וזה מה שמעסיק אותי , מה יהיה בלידה, יחתכו או לא, כמה אני אצליח לנפח ועוד ועוד.
כנראה לך נראה משעמם אבל למישהי אחרת אולי לא.
רק הצעתי רעיון, נראה לי שלא תפס.
אבל גם מה שאמרת (פינה לכל תחום מתחומי הההריון,לידה, וכמובן אחריו) יכול היה להיות רעיון נחמד לדעתי, אבל כנראה שזה לא הקטע כאן בפורום.
חשבתי אבל טעיתי.

אופירה







תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  18:30 אופירוש (ל"ת) - מיפי
2/2/2005  18:31 ברח לי.... - מיפי
2/2/2005  20:27 מיותר ומשעמם רבות !!! אחרת ייפתחו גם פינה למטפלות/משפחתונים, פינה לחיסוני גיל שנה, פינה להנקה, פינה לצחצוח שיניים לפעוטות, פינה לויבק והרשימה עוד ארוכה... יש למישהי שאלה ספיציפית - שתשאל. (ל"ת) - אחלה
2/2/2005  22:49 אפי-נו - דבי
3/2/2005  12:42 אופירה - סליחה את נעלבת. אני עם הורמונים של שבוע 30 + דלקת חניכיים + סינוסיטיס... (ל"ת) - אחלה
3/2/2005  14:29 דבי, הוסיפי תו לשמך, הניק תפוס כבר! :-) (ל"ת) - דבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש