פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 20:57 דבי מאת:
אירנה, מה קרה? מקווה שהכל בסדר! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  17:08 OT סליחה בבקשה, זה דחוף! החל מאיזה חום יש להגיע לחדר מיון (למבוגר)? תודה, זה דחוף, סליחה***** (ל"ת) - אירנה
2/2/2005  17:48 תתקשרי לרופא המשפחה ותשאלי כי את צריכה גם הפניה למיוןתנסו להוריד חום גם ע"י אמבטיות עם מים בחום הגוף (ל"ת) - לי
2/2/2005  22:44 אירנה? אתם כנראה כבר לא פה. רפואה שלמה! (ל"ת) - סיס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש