|
2/2/2005 20:52
|
לילך
|
מאת:
|
|
קודם כל קחי אויר...
|
כותרת:
|
צאי החוצה לנשום, לספור עד עשר. אם בעלך בבית אז שיגש לילדים ירגיע וישכיב אותם. אחר כך תחזרי וחבקי את שניהם. העבודה בחינוך שוחקת. יש ילדים שמזמן מתחשק לצרוח עליהם ולעשות גם דברים גרועים יותר. לפני שאת מגיעה הביתה שני את המחשבות התנתקי מהעבודה - חשבי על המלאכים שלך, נסי לתכנן את הזמן המשותף. לפי מה שכתבת את מודעת לבעיה ולכן את בחצי הדרך לפתרון ואף יותר מזה משום שכתבת שאת בדרך ליעוץ.
בהצלחה, לילך
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|