|
2/2/2005 21:38
|
שלי
|
מאת:
|
|
טיפול אולי יעזור
|
כותרת:
|
השאלה כמה זמן זה קורה ובאיזה תכיפות. לכולנו יש ימים רעים שאין לנו סבלנות אבל אם זה קורה לעיתים תכופות ואם את מרגישה שהילדים נפגעים את צריכה לחשוב: האם זה בגלל העבודה האם בגלל היחסים הזוגיים? אני חושבת שטיפול כאן בהחלט בא בחשבון כי נשמע לי שההתנהגות הזו היא סימפטום למשהו יותר עמוק? משהו שאפשר לברר בטיפול. ובינתיים, נסי אולי להעביר את השעות איתם בפעיליות בבית ובחוץ, אולי עם עוד חברה או עוד קבוצה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|