|
3/2/2005 08:43
|
קנגרו
|
מאת:
|
|
עו משהו קטן
|
כותרת:
|
קראתי את הדיון בעניין רב ואין ספק שאפשר להמשיך לדבר על הנושא רבות. אבל רציתי להתייחס לדבר קטן אבל חשוב שהזכרת דבורקה, בהודעתך האחרונה. ציינת שישבת בצד וצפית בהם משתוללים לבד וזה לא בסדר כי גם את צריכה להיות איתם כל הזמן (בערך תמונה כזו ציירת). לא משנים הפרטים הקטנים אלא ההרגשה שצריך כל הזמן להיות איתם, וזה בלתי אפשרי! השגחה כן, אבל באמת נתמוטט ונשתגע אם ננסה להעסיק אותם כל הזמן. אני לא רואה פסול, דווקא להפך, להשאיר אותם עם עצמם, עם אחים או חברים, שיעסיקו את עצמם, שייפתרו בעצמם בעיות קטנות שהם נתקלים בהם (תלוי גיל כמובן). שנהייה נוכחים אך לא תמיד פעילים/ מפעילים. אנחנו לא ילדים בסופו של דבר. נעמה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|