|
3/2/2005 09:14
|
דליה
|
מאת:
|
|
וואו, טוב לדעת שזה לא רק אני!
|
כותרת:
|
כששואלים אותי איך אני מסתדרת עם ארבע ילדים קטנים אני עונה שאני לא! קורה לי שאין לי סבלנות ואני צריכה לעצור את עצמי כדי שלא אהיה אלימה. קורה לי שאני צועקת ונשמעת לעצמי כמו משוגעת. קורה לי שאני רוצה לעשות דברים בלי שיפריעו לי. קורה לי שאני מתנהגת כמו ילדה קטנה. קורה, ואני מצטערת על כל התקריות האלה. ואני יודעת שלמרות המעידות הקטנות שלי הילדים שלי יודעים שאני אוהבת אותם הכי הכי בעולם
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|