|
3/2/2005 09:22
|
ורד
|
מאת:
|
|
תודה. ולרוני המודאגת
|
כותרת:
|
בתי כבר לא חולה מספר ימים, מבחינת חום וכאלה, אבל כן יש לה פצעים בפה. הבעיה עם הליכה לגן היא שהם מחליפים כוסות או אוכלים מאותו סכו"ם אם לא משגיחים. דבר שלא נראה לי בעייתי במשחקיית גן העיר. חוץ מזה שגם אם בנהז"ש היה רואה שהיא עוגבת על שקית ממתקים של ילד אחר הוא היה מונע ממנה להכניס יד (ובמילא היא כמעט לא אוכלת).
אני מבינה את הדאגה שלך, אבל בעונה כזו, סטריליות גמורה היא באמת לא אפשרית. הפצעים בפיה לא היו הפה והטלפיים וגם לא איזה וירוס פצעים, אלא פצעי חום.
היום היא הלכה לגן. בריאות לכולם
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|