|
3/2/2005 10:03
|
דרבוקה
|
מאת:
|
|
כמה טוב לשמוע אתכן...
|
כותרת:
|
אני כבר חוככת בדעתי אם פשוט לספר לכן מי אני ולהמשיך את הדיון נורמלי. אתמול נראיתי לעצמי כזו נוראית ואיומה והוידוי עלה לי בהרבה מאמץ, והיום אני כבר יותר סלחנית.
תשמעו, אני כבר לא עוסקת בחינוך, זה היה שוחק מאד. התכוונתי שאני אשת חינוך בעברי וממשיכה ללמוד את התחום בצורה לא פורמלית. והעבודה שלי כיום איננה עם ילדים, כך שאני לא יכולה להסתתר מאחורי תירוץ העומס. ההתנהגות הזו שלי איננה נכונה ואני מתכוונת לתקן אותה בדרך זו או אחרת, וכמה שיותר מוקדם. הבוקר הייתי אמא טובה יותר, אני יודעת.
ניסיתי לשתף את אמא שלי, חשבתי שהיא תבין למה אני מתכוונת- היא היתה בדיוק כמוני- אבל היא לא שתפה פעולה )-: אולי היה לה קשה להודות בזה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|