פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2005 10:03 דרבוקה מאת:
כמה טוב לשמוע אתכן... כותרת:
אני כבר חוככת בדעתי אם פשוט לספר לכן מי אני ולהמשיך את הדיון נורמלי. אתמול נראיתי לעצמי כזו נוראית ואיומה והוידוי עלה לי בהרבה מאמץ, והיום אני כבר יותר סלחנית.

תשמעו, אני כבר לא עוסקת בחינוך, זה היה שוחק מאד. התכוונתי שאני אשת חינוך בעברי וממשיכה ללמוד את התחום בצורה לא פורמלית. והעבודה שלי כיום איננה עם ילדים, כך שאני לא יכולה להסתתר מאחורי תירוץ העומס. ההתנהגות הזו שלי איננה נכונה ואני מתכוונת לתקן אותה בדרך זו או אחרת, וכמה שיותר מוקדם. הבוקר הייתי אמא טובה יותר, אני יודעת.

ניסיתי לשתף את אמא שלי, חשבתי שהיא תבין למה אני מתכוונת- היא היתה בדיוק כמוני- אבל היא לא שתפה פעולה )-: אולי היה לה קשה להודות בזה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  20:52 קודם כל קחי אויר... - לילך
2/2/2005  21:33 גם אני עשיתי היום משהו שאני לא גאה בו - ורד
2/2/2005  21:38 טיפול אולי יעזור - שלי
2/2/2005  21:43 אני ממליצת על דורית אמיתי דור (ל"ת) - מרינה
2/2/2005  21:54 הם נרדמו, המלאכים. - דרבוקה
2/2/2005  22:19 יקירתי - שמש
2/2/2005  22:45 ורד... תודה - לירון
2/2/2005  22:45 הייתי שם, ממליצה בחום על טיפול בפרחי באך. מחזיר אותך לעצמך, כמו שאת מכירה ואוהבת, ומזכיר לך כמה הם אוצר. טיפול אצל מישהו רציני!!! (ל"ת) -
2/2/2005  22:47 יקרה, - ליאתיתי
2/2/2005  22:50 ולורד - ליאתיתי
2/2/2005  23:10 איך להסביר לכן בלי להסגיר את עצמי? - דרבוקה
2/2/2005  23:25 לדרבוקה - אמא לשניים
2/2/2005  23:28 אמא לשניים, את מוכנה להרחיב? - דרבוקה
2/2/2005  23:36 דרבוקה - אמא לשניים
2/2/2005  23:46 ורד, וואו, את מדהימה (ל"ת) - מנול
2/2/2005  23:47 לכולן, - עינת מ
3/2/2005  00:01 לורד, ממש צורם לי שלילדה יש פצעים בפה שעלולים להיות מדבקים ולוקחים אותה לשחק בגן העיר. (הכוונה במשחקיה שליד שילב,הבנתי נכון?) גם אנחנו משחקים שם ומאוד לא רוצים להדבק בפצעים בפה!!! (ל"ת) - רוני
3/2/2005  07:24 הבוקר אני מרגישה טוב יותר - דרבוקה
3/2/2005  08:43 עו משהו קטן - קנגרו
3/2/2005  08:47 רוני אנא הוסיפי תו מזהה לשמך (מחשש לפיצול אישיות:) (ל"ת) - רוני
3/2/2005  08:59 דרבוקה, ורד - נורית של ניצן ונעמה
3/2/2005  09:14 וואו, טוב לדעת שזה לא רק אני! - דליה
3/2/2005  09:22 תודה. ולרוני המודאגת - ורד
3/2/2005  10:01 לדרבוקה בהצלחה - מירב בב
3/2/2005  10:23 אני חושבת שככה זה אצל הרוב: יפה מבחוץ ומכוער מבפנים. את לא לבד. (ל"ת) - לא הפעם
3/2/2005  11:03 לא הפעם - את טועה. לכל אחד מאיתנו יש בעיות ומגבלות, אבל לא אצל כולם הן מאותו סוג (ל"ת) - מירי2
3/2/2005  15:18 אולי פשוט את צריכה להתייחס לעצמך קצת?? - ורד שלשחר
3/2/2005  18:41 לורד, כתבת לענין, מדהים אותי שיש פה מישהי שמכל מה שכתבת נתפסה דווקא למשחקיה בגן העיר........ טוב נו יש גם כאלה (ל"ת) - אורחת פורחת
3/2/2005  20:10 דרבוקה יקרה - ליאתיתי
3/2/2005  21:14 אז מה לא בסדר אצלי? - דרבוקה
4/2/2005  12:56 התכוונתי לאויר ב-ריאות (שאיפה עמוקה....). (-: (ל"ת) - ורד שלשחר
5/2/2005  19:48 מצטרפת בהתלהבות למעגל המדרבקות. מאד מתופף גם עבורי - רותי קרני הורוביץ
6/2/2005  21:01 דרבוקה - מקווה שהוצאת הקיטור עזרה ואת מרגישה יותר טוב.... (ל"ת) - ורד שלשחר
6/2/2005  22:19 ורד, מקסימה שכמוך! - דרבוקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש