מפנה ללינק שלו שפעם כתבתי כדי לעזור למישהי אחרת, מקווה שלך זה יעזור.
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=293788
ולגבי הלילה: צריך לשים לב אם הילד קם יבש או רטוב בלילה. אם קם רטוב כל לילה לא נראה לי שיש מה להתחיל גמילה. אם קם יבש - עושים איזה טקס של פרידה מהחיתולים, ואח"כ פשוט מתמודדים עם הפספוסים, ויש פספוסים פה ושם (לפעמים לתקופה אפילו כל לילה רצוף, ואחר כך זה שוב מסתדר). חוץ מזה, אצלנו אם הוא כבר מתעורר בלילה, לוקחים אותו לעשות פיפי.
|
תוכן התגובה:
|