פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/2/2005 10:45 שחר ב מאת:
גם אצלנו היה סיפור דומה כותרת:
מפנה ללינק שלו שפעם כתבתי כדי לעזור למישהי אחרת, מקווה שלך זה יעזור.

http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=293788

ולגבי הלילה: צריך לשים לב אם הילד קם יבש או רטוב בלילה. אם קם רטוב כל לילה לא נראה לי שיש מה להתחיל גמילה. אם קם יבש - עושים איזה טקס של פרידה מהחיתולים, ואח"כ פשוט מתמודדים עם הפספוסים, ויש פספוסים פה ושם (לפעמים לתקופה אפילו כל לילה רצוף, ואחר כך זה שוב מסתדר). חוץ מזה, אצלנו אם הוא כבר מתעורר בלילה, לוקחים אותו לעשות פיפי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2005  18:41 ועוד שאלה באותו נושא (סליחה רונית) - רוית
7/2/2005  08:23 כך היה עם הבן שלי - דליה
7/2/2005  10:44 גם שלי עדיין עם טיטול ברוב הלילות - נורית
7/2/2005  13:49 נראה לי שבאמת.. - רונית1


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש