...אז הבת שלי התחילה לזחול גחון רק בגיל שנה!!! אחר כך בא על שש וכו' ובגיל 1.4 התחילה ללכת. זה מה שירגיע אותך? אני לא בטוחה... אני יכולה לשתף שאני מאוד השתדלתי לקחת דברים בפרופורציות ולראות את התמונה הרחבה. יש לי ילדה בריאה ונהדרת אך איטית מבחינה מוטורית (היו סיבות של טונוס שרירים נמוך וגמישות יתר). חמותי נלחצה יותר ממני ומהבן שלה. תחרויות סמויות עם הבן/ בת של... תמיד יהיו בכל גיל ואני כל הזמן מזכירה לעצמי שזה לא שווה את זה. במשהו אחד היא תהיה פחות ובמשהו אחר יותר. והכי חשוב לי שתדע שהיא הכי מושלמת בשבילי בעולם! חפשי את האיזון שלך... נעמה
|
תוכן התגובה:
|