פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/2/2005 02:38 נועה מאת:
ואני מוסיפה: מה עושים עם צידוד כותרת:
מאד מאד לא נעיב
אני כבר ממש לא מניקה שוטף, מותר קולדקס וכאלה?
עוד יומיים אנחנו עולים על מטוס וממש, ממש, ממש לא בא לי לחטוף משהו.

אה, ותעשו משהו עם מזג האויר, בבקשה! אני צריכה קצת שמש
נועה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/2/2005  21:24 לוקחים צנון שחור שמים במרכזו דבש - שירלי2
7/2/2005  21:29 אינהלציות על בסיס צמחי מרפא! (ל"ת) - אמא חיתול
7/2/2005  21:32 לגרגר עם מי מלח ולירוק - במקום אנטיביוטיקה (ל"ת) - לי
7/2/2005  22:03 סוכריות מציצה - פשפשית
8/2/2005  07:16 נועה - עדי אמא של יובל וגיא
8/2/2005  07:17 ולילית, סליחה, אבל אין לי שום מושג. תרגישי טוב ושיעבור מהר. (ל"ת) - עדי אמא של יובל וגיא
8/2/2005  12:07 OT לנועה...(סליחה) - דבורי
8/2/2005  20:46 עדי, תודה, לקחתי (ולדבורי) - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש