מותר קולדקס כשמיניקים, רק שכדורים מייבשים עלולים לייבש גם את החלב. לייבש במידה יחסית, לא לגמרי. כשיובל היה בן 3 חודשים לקחתי דקסמול קולד שמייבש נזלת והיתה לי ירידה בתפוקת החלב מה שגרם לכך שהוא ינק הרבה יותר, כמו בקפיצת גדילה, אבל לא 24-48 שעות. הרבה פחות. במצבכם הייתי לוקחת, זו הרי לא התזונה העיקרית של אביתר. מקסימום תתני לו לינוק קצת יותר. מזג האוויר, יקירתי, מזעזע! אני מאוד מקווה בשבילך שיחול שינוי עד שתגיעו כי הגשם לא פוסק. טיסה נעימה ותרגישי טוב, עדי
|
תוכן התגובה:
|