|
8/2/2005 20:46
|
נועה
|
מאת:
|
|
עדי, תודה, לקחתי (ולדבורי)
|
כותרת:
|
הצידוד אמנם בעינו אבל לפחות לא מחמיר. תודה!
דבורי, בדיוק כתבתי לך במקום אחר (שורה אחרי עדי אמאשל :-) אביתר ואני מגיעים לביקור קצרצר שרובו סיור של JNF שאני עובדת בשבילם כאן. נהיה סופ'ש בירושלים ואז אביתר מתארח אצל הסבתות ואני מסיירת בימים וחוזרת לישון איתו בלילות. נכון סבבה? חוזרים הביתה כבר בשישי הבא. קצר... אבל כיף, אני ממש מחכה לזה. כאמור אני בהתחלה אצל ההורים 02-6732217 אשמח מאד מאד לדבר נועה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|