פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/2/2005 20:46 נועה מאת:
עדי, תודה, לקחתי (ולדבורי) כותרת:
הצידוד אמנם בעינו אבל לפחות לא מחמיר. תודה!

דבורי, בדיוק כתבתי לך במקום אחר (שורה אחרי עדי אמאשל :-) אביתר ואני מגיעים לביקור קצרצר שרובו סיור של JNF שאני עובדת בשבילם כאן. נהיה סופ'ש בירושלים ואז אביתר מתארח אצל הסבתות ואני מסיירת בימים וחוזרת לישון איתו בלילות. נכון סבבה? חוזרים הביתה כבר בשישי הבא. קצר... אבל כיף, אני ממש מחכה לזה.
כאמור אני בהתחלה אצל ההורים 02-6732217 אשמח מאד מאד לדבר
נועה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/2/2005  21:24 לוקחים צנון שחור שמים במרכזו דבש - שירלי2
7/2/2005  21:29 אינהלציות על בסיס צמחי מרפא! (ל"ת) - אמא חיתול
7/2/2005  21:32 לגרגר עם מי מלח ולירוק - במקום אנטיביוטיקה (ל"ת) - לי
7/2/2005  22:03 סוכריות מציצה - פשפשית
8/2/2005  02:38 ואני מוסיפה: מה עושים עם צידוד - נועה
8/2/2005  07:16 נועה - עדי אמא של יובל וגיא
8/2/2005  07:17 ולילית, סליחה, אבל אין לי שום מושג. תרגישי טוב ושיעבור מהר. (ל"ת) - עדי אמא של יובל וגיא
8/2/2005  12:07 OT לנועה...(סליחה) - דבורי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש