פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/2/2005 09:19 אופירה מאת:
אל תראי בזה בעיה כותרת:
בגילאים כאלה, הם יותר משחקים "ליד" ולא "עם" החברים, לאט לאט זה ישתפר, עצם זה שהוא כן מתקשר עם מבוגרים זה אומר שאין לו בעיה רצינית.
יגיע, אל תלחיצי ואם תדחפי אותו יותר מידי, אבל כן תדאגי להפגש מידי פעם אחה"צ עם הורים לילדים, יש כאלה שלוקח להם זמן "להתניע" שיהיו אחד ליד השני לאט לאט הם גם יתקרבו.
אולי אחד על אחד, לא הרבה ילדים ביחד גם יכול לעזור.
אופירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/2/2005  01:33 מתקשרמעולה עם הגננת, נותן ומקבל אהבה - זה לא "לא חברותי" - אורנה דן
8/2/2005  09:13 הוא עדיין קטן, חבל תאכלי את הלב - אסנת גלבוע
8/2/2005  09:56 תודה לאורנה ואוסנת (ל"ת) - דורין
8/2/2005  09:59 באותו עניין - דורין
9/2/2005  09:34 דורין, - אמא


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש