בגילאים כאלה, הם יותר משחקים "ליד" ולא "עם" החברים, לאט לאט זה ישתפר, עצם זה שהוא כן מתקשר עם מבוגרים זה אומר שאין לו בעיה רצינית. יגיע, אל תלחיצי ואם תדחפי אותו יותר מידי, אבל כן תדאגי להפגש מידי פעם אחה"צ עם הורים לילדים, יש כאלה שלוקח להם זמן "להתניע" שיהיו אחד ליד השני לאט לאט הם גם יתקרבו. אולי אחד על אחד, לא הרבה ילדים ביחד גם יכול לעזור. אופירה
|
תוכן התגובה:
|