פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/2/2005 12:06 דליה מאת:
נורמלי לחלוטין נדמה לי שזה אפילו כתוב בספרים כותרת:
הייתי משתפת גם את הבן זוג בתחושות. שיידע שזה לא משהו אישי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/2/2005  09:24 ישתפר בשליש השני - אופירה
8/2/2005  09:25 אגב -אותו כנ"ל גם בהנקה ההורמונים משבשים לכל אחד בכיוון שונה, בדר"כ מייבשים (ל"ת) - אופירה
8/2/2005  09:32 השליש הראשון הוא לא רגוע אצלי, מבחינה נפשית והורמונאלית. השליש השני הוא תקופת פריחה, והשלישי דומה לשליש הראשון.... (ל"ת) - מיכל של איל
8/2/2005  13:26 הכי הגיוני בעולם, הורמונים את יודעת!? (ל"ת) - שקד
8/2/2005  13:41 סליחה ברח לי, לא התכוונתי להשמע צינית - שקד
8/2/2005  18:23 תודה בנות, בהחלט מרגיע. (ל"ת) - לא לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש