פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/2/2005 12:06
דליה
מאת:
נורמלי לחלוטין נדמה לי שזה אפילו כתוב בספרים
כותרת:
הייתי משתפת גם את הבן זוג בתחושות. שיידע שזה לא משהו אישי
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/2/2005 09:24
ישתפר בשליש השני
-
אופירה
8/2/2005 09:25
אגב -אותו כנ"ל גם בהנקה ההורמונים משבשים לכל אחד בכיוון שונה, בדר"כ מייבשים (ל"ת)
-
אופירה
8/2/2005 09:32
השליש הראשון הוא לא רגוע אצלי, מבחינה נפשית והורמונאלית. השליש השני הוא תקופת פריחה, והשלישי דומה לשליש הראשון.... (ל"ת)
-
מיכל של איל
8/2/2005 13:26
הכי הגיוני בעולם, הורמונים את יודעת!? (ל"ת)
-
שקד
8/2/2005 13:41
סליחה ברח לי, לא התכוונתי להשמע צינית
-
שקד
8/2/2005 18:23
תודה בנות, בהחלט מרגיע. (ל"ת)
-
לא לי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש