פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/2/2005 10:15 לי מאת:
לפי דעתי כותרת:
לא להתערב , היא לא מזיקה לילדה באופן פיסי חס וחלילה ואין לכן גם קשר חזק בינכן ולכן אל תתערבי כי זה יכול רק להשפיע לרעה על הקשר בינכן וחוץ מזה אני בטוחה שכל אחת תוכל לבקר את היחס האמהי של כל אחת אחרת במצבים מסוימים ולכן רדי מזה לפי דעתי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/2/2005  09:28 מהי מערכת היחסים בינכן? - אמא של איתמר
8/2/2005  09:34 אין ביננו קשר פתוח - אנונימית
8/2/2005  09:35 מה סוג הפתיחות בקשר עם אחותך? - אופירה
8/2/2005  10:43 טובת הילדה קודמת לכל - Tamara
8/2/2005  12:04 אני לא הייתי מבקרת אותה אלא מסיטה קצת את השיחה - דליה
8/2/2005  14:05 אני גם הייתי מנסה את הכיוון של דליה - שקד
8/2/2005  14:09 אני הייתי קודם כל מחזקת את הקשר בינכן כדי שתביני למה היא מתנהגת כך, ורק אח"כ אם באמת יש צורך מדברת איתה על הילדה. את הריי לא נימצאת איתה 24 שעות ולא יודעת מה קורה ולמה היא התנהגה כמו שהיא התנהגה? (ל"ת) - אחות של,
8/2/2005  14:10 לא התכוונתי שהכל יצא בכותרת. סליחה (ל"ת) - שוב אני, אחות של
8/2/2005  20:58 לא לקפוץ למסקנות, אפילו לא על אחותך - שוב רוניתה וזהו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש