רופאי הנאמן הסביר שלמרות כל התקדמות המדע, דבר אחד הם לא יודעים לנבא לצפות ולהסביר: מה גורם לתינוק להחליט לצאת, עד שהתהליך לא מתחיל ממש בפועל. אני מבינה שאת קצת בלחץ, אבל הרי כבר עברת את זה בעבר. דווקא בפעם השניה אולי חוסר הוודאות קטן יותר. יכול להיות שבפעם הראשונה הכל היה בלתי ידוע, ולא הטריד אותך דווקא המועד עצמו, והפעם, שנדמה לך שאת כבר מוכנה, דווקא סוגיית התאריך היא שמותירה אותך במתח. נראה לי שבשבוע 37 הייתי פשוט נשענת אחורה- וממתינה. כך זכור לי החודש התשיעי בפעם הקודמת: סוג של ציפייה למשהו שעתיד להתרחש ממש בכל רגע, ולכן ויתרתי מראש על כל התכניות. ממש ישבתי וחיכיתי ליום הגדול, בלי לחשוב שהוא צריך להשתלב בלוח הזמנים הרגיל. להיפך- כל לוח הזמנים התכוונן והתאים עצמו ללידה. לא יודעת אם זה עוזר, מה שלא יהיה, המון הצלחה.
|
תוכן התגובה:
|