פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2005 14:35 נעמימי מאת:
אשמח לשמוע מירי, איך בדיוק מתארגנים בתי הספר ונערכים לשינוי המשמעותי הזה- תוך חצי שנה?! כותרת:
איפה הילדים יאכלו למשל? ומה יהיה טיב האוכל?
מאיפה יגיע כוח האדם הכפול (סייעת / מורה נוספת לכל כיתה?)- האם יהיה זה כח - אדם מתאים, עם השכלה ורקע בחינוך?
איך המורים יחזיקו מעמד??? אינני מורה, אולם מעריכה מאד את ההשקעה של הגננות והמורים - מעבר ליום הלימודים עצמו. (השתלמויות, ימי הורים, ישיבות על גבי ישיבות) - ואיפה המשפחה שלהם? גם יעבדו עד 4, וגם יחזרו בערב לישיבות?
המועצה המקומית שלנו לא מסתדרת עם פינוי זבל וחלוקת משאבים הוגנת ונכונה, אז תסתדר עם תקציב החינוך? תהיה המעסיקה של המורים? נשמע לי בעייתי ביותר, מהכרותי עם הנפשות הפועלות במועצות...

אני חושבת שהושקעה כאן יופי של מחשבה,אך המעבר צריך להיות הדרגתי ואיטי- ע"מ לבסס את השינוי, לעומק, ולא רק שינוי קוסמטי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/2/2005  23:44 הי מירי2, האם זה נכון שהולכים לבטל את שעת ההנקה למורות מיניקות? (ל"ת) - יונת ארד
9/2/2005  08:39 ישנה בעיה מאוד חמורה בדו"ח - גלית של רום
9/2/2005  08:40 מפחדת מאוד ממה שיקרה - אמא מודאגת
9/2/2005  09:29 נשמע ממש מדכא, מקווה שזה לא יהיה חובה להשאיר את הילד במסגרת עד 4!! (ל"ת) - מיכל של איל
9/2/2005  13:57 הי מירי - פומיקי
9/2/2005  15:02 עד כמה שידוע לי, לא ממש מתארגנים - סיגל
9/2/2005  20:33 מירי, - ריש
9/2/2005  22:35 ריש, אין לי כוח לדון על דוברת - דבי
9/2/2005  22:53 הי לכולן - מירי2
9/2/2005  23:23 מירי - ריש
11/2/2005  00:22 הצטרפו לעצומה נגד יום לימודים ארוך - יעל ב.
11/2/2005  06:19 אחת הבעיות העיקריות עם דו"ח ועדת דברת היא (מעתיקה הודעה שלי מלפני חודש) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש