איפה הילדים יאכלו למשל? ומה יהיה טיב האוכל? מאיפה יגיע כוח האדם הכפול (סייעת / מורה נוספת לכל כיתה?)- האם יהיה זה כח - אדם מתאים, עם השכלה ורקע בחינוך? איך המורים יחזיקו מעמד??? אינני מורה, אולם מעריכה מאד את ההשקעה של הגננות והמורים - מעבר ליום הלימודים עצמו. (השתלמויות, ימי הורים, ישיבות על גבי ישיבות) - ואיפה המשפחה שלהם? גם יעבדו עד 4, וגם יחזרו בערב לישיבות? המועצה המקומית שלנו לא מסתדרת עם פינוי זבל וחלוקת משאבים הוגנת ונכונה, אז תסתדר עם תקציב החינוך? תהיה המעסיקה של המורים? נשמע לי בעייתי ביותר, מהכרותי עם הנפשות הפועלות במועצות...
אני חושבת שהושקעה כאן יופי של מחשבה,אך המעבר צריך להיות הדרגתי ואיטי- ע"מ לבסס את השינוי, לעומק, ולא רק שינוי קוסמטי.
|
תוכן התגובה:
|