פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2005 14:13 איריס מאת:
אז מה הטעם במטפלת??? כותרת:
מוזר בעיני שמי שמפחדת להדבק מטפלת בתינוקות.... אולי צריך לשקול מחדש את העסקתה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2005  08:49 לא עמדתי במצב כזה אבל נשמע לי מוזר.... - ורד שלשחר
9/2/2005  09:01 זה אכן מוזר ולא מקובל. - ליק333
9/2/2005  09:03 אז מה עושים רופאים? - אירנה
9/2/2005  09:14 מבינה, אבל לא מצדיקה... - HILLA
9/2/2005  09:15 לילי - Tamara
9/2/2005  10:54 אמנם לא מנסיון אבל, (ל"ת) - רינתני
9/2/2005  10:58 ברח לי, הנה התוכן - רינתני
9/2/2005  11:31 לדעתי זה אחד מהיתרונות הגדולים במטפלת לעומת מסגרות אחרות, ולכן לא מקובל. (ל"ת) - ב.ג.
9/2/2005  11:39 תודה בנות - לילי
12/2/2005  22:50 אם מישהי היתה אומרת במשרד שלה... - פשפשית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש