|
10/2/2005 23:02
|
דניאלה
|
מאת:
|
|
כן כן
|
כותרת:
|
יונתן וחברו רועיקי מאד נהנים מהמשחק המעולה בואו-נעיף-את-חלקי-הלגו-לקצה השני-של-החדר. כשאנחנו הולכים לבקר את יובל עדי מחבירה את אוהל הכדורים כדי שלא תקבל חום מזה שיונתן פשוט זורק את כל הכדורים החוצה מהאוהל (ומלמד את יובל טריקים שהוא לא חשב עליהם בעצמו).
אני מתייחסת בשוויון נפש, אבל מקפידה להזמין אותו לבוא לסדר - מספיק שיחזיר רק שני משחקים סימבוליים למקום, העיקר שידע שזה מה שעושים אחרי שמבלגנים. ואם כבר אי אפשר לזוז בסלון באמצע היום, אנחנו מסדרים קצת כדי לעשות מקום לבלגן הבא - שוב, אני דואגת להסב את תשומת ליבו לשזה שזה נעשה ולהזמינו להצטרף.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|