פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/2/2005 10:34 רותי קרני הורוביץ מאת:
הגדירי דימום כותרת:
עקרונית כל דימום שמכסה שטח של יותר ממחצית ציפורן הזרת מכל סיבה שהיא בהריון מחייב בדיקה
ולא ניתן להשיב באחריות וברצינות בהתכתבות, ואיך נדע מה מקורו של הדמום - האם שטחי שמקורו בעור הפרינאום או פנימי מהרחם?
אך כדי לתת מושג, וכדי שאילנה תוכל להתייחס יותר בפירוט, אנא הסבירי
מה היתה הכמות? כתם בגודל ציפורן הזרת? כתם בגודל כפית? כף? יותר?
מה היו הצבע והמרקם - האם דם טרי אדום בהיר או כהה?
האם נוזל חלק וקל או בעל מרקם ואם כן איזה?
במשך כמה זמן?
האם הדימום התגלה לאחר הוצאת הבלון, על גבי הבלון או אחרת?
מה עשית?
לעתים ישנו דמום קטן ביותר לאחר שימוש באפי-נו. ברוב המקרים הדבר נובע מהסדקות העור עקב המתיחה, ואינו מסוכן לכשעצמו.
בכל מקרה כדאי להתקשר במקרים כאלו לאילנה, שותפתי ליבוא האפי-נו שהיא כידוע מיילדת 08-9231719.
בכל מקרה. אם השתמש באפי-נו לפי ההוראות והשגת כבר תשעה ס"מ היקף - במקומך לא הייתי מודאגת לגבי הלידה. תשעה ס"מ הם היקף נאה, וגם אם 'תזניחי' את האימון כעת, הגוף יזכור היטב בלידה.
אילנה בניגוד אלי חושבת שאין צורך להתאמן לקראת לידה חוזרת אם הלידה הקודמת השאירה אותך שלמה. כלומר, לנסיונה, הגוף זוכר הרבה מעבר לשבועות הספורים שעוד נותרו לך ללידה. האפי-נו מגמיש את הפרינאום שלך במידה הדומה לזו של ולדנית. אמנם לא הגעת עד לעשרה (קצת יותר למען האמת) הס"מ המצופים, אך נראה לי שההישג שלך יפה.
בהצלחה בכל מקרה.
ולדעתי האישית והלא מוסמכת לחלוטין. עור מסכים להיבקע בגלל שאינו גמיש דיו, ברמה התאית, מה שקרוי לעתים עור יבש. לעניות דעתי אין עור יבש. יש עור נגוע בפטרת, שמופעיה השכיחים הם תכונות של יובש, הסדקות, הבקעות, חוסר גמישות ויכולת להחזיק מים. במקומך הייתי מנסה לקבל אבחון וטיפול מתאימים, אך כאמור דעתי זו היא פרטית לחלוטין ואין לי שום רפרנסים מקובלים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/2/2005  01:06 ובאותו נושא - לא מבינה
11/2/2005  09:53 אפינו - ענבל
11/2/2005  13:32 epi-no and spotting - Ilana Shemesh
11/2/2005  15:43 תודה על התגובות המהירות - אפי
12/2/2005  00:46 אם אפשר -שאלה על אפי נו - אופירה
12/2/2005  19:23 אופירה - ליאתיתי
12/2/2005  23:04 אופירה יקרה - רותי קרני הורוביץ
13/2/2005  00:10 Epi-no does not stimulate labor - Ilana Shemesh, natural midwife
13/2/2005  09:45 תגובות - קצת באיחור - אופירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש