תודה על התגובות. ההרגשה שלי הייתה שאם אפסיק "להתאמן" עכשיו, מה שעשיתי עד כה ירד לטמיון, אך מתשובתכן הבנתי שין הדבר כך. קצת חבל לי להפסיק, כי הרגשתי התקדמות, אבל נראה לי באמת שאם נהיה חתך קטן כדאי לתת לו להבריא. ואכן במהלך כל ההריון היו לי בעיות של פטרת חוזרת שטופלה שוב ושוב (פעם אחרונה לפני שבוע) וייתכן שהאזור רגיש. שוב תודה ושבת שלום.
|
תוכן התגובה:
|