פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/2/2005 15:43 אפי מאת:
תודה על התגובות המהירות כותרת:
תודה על התגובות. ההרגשה שלי הייתה שאם אפסיק "להתאמן" עכשיו, מה שעשיתי עד כה ירד לטמיון, אך מתשובתכן הבנתי שין הדבר כך. קצת חבל לי להפסיק, כי הרגשתי התקדמות, אבל נראה לי באמת שאם נהיה חתך קטן כדאי לתת לו להבריא. ואכן במהלך כל ההריון היו לי בעיות של פטרת חוזרת שטופלה שוב ושוב (פעם אחרונה לפני שבוע) וייתכן שהאזור רגיש.
שוב תודה ושבת שלום.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/2/2005  01:06 ובאותו נושא - לא מבינה
11/2/2005  09:53 אפינו - ענבל
11/2/2005  10:34 הגדירי דימום - רותי קרני הורוביץ
11/2/2005  13:32 epi-no and spotting - Ilana Shemesh
12/2/2005  00:46 אם אפשר -שאלה על אפי נו - אופירה
12/2/2005  19:23 אופירה - ליאתיתי
12/2/2005  23:04 אופירה יקרה - רותי קרני הורוביץ
13/2/2005  00:10 Epi-no does not stimulate labor - Ilana Shemesh, natural midwife
13/2/2005  09:45 תגובות - קצת באיחור - אופירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש