פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/2/2005 21:04 אמאשלטל מאת:
תמרה... כותרת:
אני כל כך מבינה אותך! זוכרת את התקופה הזו עד שטל נולדה. את הרצון העז הזה... אבל, כנראה שלפעמים לגוף שלנו יש קצב משלו. שאני מאמינה, דרך אגב, שהוא לרוב נכון וצריך להקשיב לו.

אז עד כמה שזה קשה, וכמו שאמרו לפניי, קחי נשימה עמוקה ותהני מהזמן הזה של הלחכות ולהתכונן (כבר נאמר שכדאי להנות גם מהדרך ולא רק מהתוצר)...

מחזיקה לכם אצבעות...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/2/2005  18:05 תמרה - שירלי2
14/2/2005  18:48 היי תמרה - גליה
14/2/2005  18:50 תמרה יקרה - דבי
14/2/2005  20:23 תמרה - דניאלה
14/2/2005  20:24 תמרה - לוליק
14/2/2005  20:27 תמרה... - ורד שלשחר
14/2/2005  20:29 חיבוק ענק ממני - סאלוש
14/2/2005  21:03 תמרה... - אמאשלטל
15/2/2005  00:01 אוי.... - נלי
15/2/2005  00:04 תמרה יקרה אנא החליפי את הכינוי שלך אפילו אני התבלבלתי - תמרה (המקורית)
15/2/2005  00:06 לנלי - זו לא אני..... - תמרה
15/2/2005  00:28 וואללה קרה לי אותו דבר לפני כמה ימים - נלי
15/2/2005  07:05 וואוו - גם אני התבלבלתי בין תמרה לתמרה.... (ל"ת) - ורד שלשחר
15/2/2005  09:12 מה עם דיקור - גימלית
15/2/2005  10:13 ההנקה ממש לא מפריעה להכנס להיריון - שרה
15/2/2005  10:17 בנות יקרות, למרות שחלק מכן התבלבלו עם תמרה ותיקה, עדיין חיממתן את ליבי ותודה. (ל"ת) - תמרה החדשה
15/2/2005  10:22 תמרה, בהצלחה! (ל"ת) - מיכל של איל
15/2/2005  12:19 אני פשוט לא מאמינה! התחלתי לכתוב תשובה מפורטת וחזרתי כדי לראות אם נתת עוד פרטים, ואז גיליתי שזו לא אות! - annat


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש