רק עכשיו הצלחתי להכנס לפורום, ושלחתי לך מקודם מייל... לא היה לי מושג שאת כלכך לחוצה, ותשמעי - אני מסכימה עם סאלוש לגמרי, כנראה שזה עוד לא הזמן, לא? אם הוא עוד כלכך תלוי בציצי וזאת במתנה הכי נפלאה של האמהות (עם שורוק)- וסליחה מכל הלא מניקות - במיוחד שאת אומרת שהוא לא אכלן מי יודע מה... הוא עדיין- התינוק שלך. וכמו שאומרים פה בקלישאות של הפורום, תסמכי על הגוף שלך. אני לא יודעת בת כמה את, אולי בגלל זה את ממהרת, אבל מה זה כבר משנה, חצי שנה - שנה לכאן או לכאן? אני כלכך רואה איך מאיה הופכת מתינוקת לילדונת, וכלכך רוצה להקפיא את הזמן שלא תגדל כלכך מהר, וכשאני מרדימה אותה (עם ציצי כמובן) היא עדיין עם ההבעה התינוקית שלה כמו ברגע שיצאה מהבטן. כנראה שגם התינוק שלך וגם הגוף שלך עוד לא מוכנים לעוד סיבוב מקווה שאת מתעודדת מכל מה שכתבו לך, לא הספקתי עוד לקרוא הכל לילה טוב נלי
|
תוכן התגובה:
|