|
14/2/2005 21:08
|
דבורי
|
מאת:
|
|
דניאלה....
|
כותרת:
|
קודם כל-היית אצל רונית? איך היה? רציתי ממש ממש להגיע אבל אוריה חולה וזה לא התאים.
לגבי שאלותייך:
אוריה-כנ"ל-שתיהם חסומות. לפי הדרכת הרופא אני לא "לוחצת" אלא עושה מסאז' בעדינות. המסאז' הזה דווקא נורא מרגיע את אוריה (חודשיים וחצי) ולפעמים אפילו מרדים אותה. בינתים שום דבר לא נפתח סופית, אבל אני מרגישה שאני כן פותחת אותו קמעה כל פעם (כשאני מתחילה אני ממש מרגישה איזה גושון קטנטן ואחרי כמה נגיעות, הוא נעלם) אז כנראה שזה לא עוזר לטווח ארוך, אבל לפחות זה לא מצטבר בינתים. בכל אופן רואים שיפור. (המסאז' הוא מהנקודה שבין הפינה של העין לאף לכיוון למטה לצד האף ועד ליד השפתיים)
לגבי כמות האוכל מהבקבוק-אני לא יודעת לבטח, אבל אותו הדבר קורה עם אוריה. אני מאמינה שבגלל שהזרימה יותר מהירה הם מספיקים לאכול הרבה יותר לפני שהם מבינים שהם מלאים. לדעתי גם אם תתני לו 200 ואח"כ מוצץ-זה יספיק ותוך כמה דקות הגוף שלו יאותת לו שבעצם הוא כבר מלא. (גם אנחנו כשאוכלים מהר, לא מרגישים מלאים-בגלל זה אומרים לאכול לאט...)
לגבי הגזים-באמת, מה זה הדבר הזה?? חשבתי שזו מחלה פרטית שלי! לא היה לי קיסרי ואין לי מושג למה זה קורה אבל זה מביך לאללהההההה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|