פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/2/2005 21:08 דבורי מאת:
דניאלה.... כותרת:
קודם כל-היית אצל רונית? איך היה? רציתי ממש ממש להגיע אבל אוריה חולה וזה לא התאים.

לגבי שאלותייך:

אוריה-כנ"ל-שתיהם חסומות. לפי הדרכת הרופא אני לא "לוחצת" אלא עושה מסאז' בעדינות. המסאז' הזה דווקא נורא מרגיע את אוריה (חודשיים וחצי) ולפעמים אפילו מרדים אותה. בינתים שום דבר לא נפתח סופית, אבל אני מרגישה שאני כן פותחת אותו קמעה כל פעם (כשאני מתחילה אני ממש מרגישה איזה גושון קטנטן ואחרי כמה נגיעות, הוא נעלם) אז כנראה שזה לא עוזר לטווח ארוך, אבל לפחות זה לא מצטבר בינתים. בכל אופן רואים שיפור. (המסאז' הוא מהנקודה שבין הפינה של העין לאף לכיוון למטה לצד האף ועד ליד השפתיים)

לגבי כמות האוכל מהבקבוק-אני לא יודעת לבטח, אבל אותו הדבר קורה עם אוריה. אני מאמינה שבגלל שהזרימה יותר מהירה הם מספיקים לאכול הרבה יותר לפני שהם מבינים שהם מלאים. לדעתי גם אם תתני לו 200 ואח"כ מוצץ-זה יספיק ותוך כמה דקות הגוף שלו יאותת לו שבעצם הוא כבר מלא. (גם אנחנו כשאוכלים מהר, לא מרגישים מלאים-בגלל זה אומרים לאכול לאט...)

לגבי הגזים-באמת, מה זה הדבר הזה?? חשבתי שזו מחלה פרטית שלי! לא היה לי קיסרי ואין לי מושג למה זה קורה אבל זה מביך לאללהההההה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/2/2005  21:03 דניאלה יקירתי... רק לגבי הגזים - סאלוש
14/2/2005  21:08 דניאלה.... - דבורי
14/2/2005  21:09 דניאלה... - דבורי
14/2/2005  21:10 סליחה!! המחשב התחרפן קצת.......!! סליחה! (ל"ת) - דבורי
15/2/2005  00:07 דניאלה - לירון
15/2/2005  00:19 רק על הצינורית - צורית
15/2/2005  06:24 הי דניאלה - קרן של בועז והגר
15/2/2005  07:25 וואו דניאלה, אפילו לא ידעתי שילדת! - ליאורקה
15/2/2005  08:45 לגבי הבקבוק אצל הסבתא - גלית של רום
15/2/2005  08:52 גם לביתי הייתה סתימה - חני ב
15/2/2005  09:25 תודה יקרות, ותגובות - דניאלה
15/2/2005  09:30 *****ד"ר ליבוביץ, אשמח אם תוכלי להיכנס**** - דניאלה
15/2/2005  10:21 דניאלה, רק כדי לעודד אחותי היתה מן הלוחצות בעל כורחה , - מיכל של איל
15/2/2005  10:57 דניאלה - שירלי2
15/2/2005  13:51 דניאלה, לגבי הסוג דם - סאלוש
15/2/2005  18:02 הנה ההסבר של סירס על איך למסז' בעדינות - צורית
15/2/2005  18:24 דניאלה - רותי קרני הורוביץ
15/2/2005  20:28 תודות ותגובות - דניאלה
16/2/2005  14:07 דניאלה, בלי חיטה זו התחלה טובה - סאלוש
16/2/2005  15:34 סאלוש, תודה יקירה - דניאלה
16/2/2005  16:27 אחלה, תגידי אם את צריכה תחליפים - סאלוש
16/2/2005  17:31 כמויות מזון - ד"ר ליבוביץ
16/2/2005  21:43 ד"ר לייבוביץ', תודה רבה! (ל"ת) - דניאלה
18/2/2005  01:23 למה ולמה - רותי קרני הורוביץ
18/2/2005  19:41 רותי יקירתי, - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש